اخباراخبار استخراجخبر فوری

۸/۳۶ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ‌ها در عرض یک ساعت خریداری شد

چه آینده‌ای در انتظار شیبا اینو است؟


بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Etherscan، در یک ساعت گذشته، اندکی کمتر از ۵ میلیارد میم کوین شیبا اینو توسط نهنگ‌های ناشناس منتقل شده است. این انتقال‌ها احتمالاً شامل خرید یا توزیع مجدد میم کوین‌ها به آدرس‌های تازه بازشده‌شان است.

نهنگ‌ها درحال ذخیره شیبا اینو 

چهار تراکنش شامل با ۱/۰۶ میلیارد، ۴/۹ میلیارد، و دو جابجایی ۱/۲ میلیاردی برای شیبا اینو (SHIB) ثبت شده است. یکی از این نقل و انتقالات، به ارزش ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ شیبا اینو (SHIB) قطعاً خرید بوده، چرا که از صرافی OKX به یک آدرس ناشناس منتقل شده است. 

اکثر کیف‌پول‌های مقصد که کوین‌های شیبا اینو (SHIB) به آنها منتقل شده‌اند، فقط شیبا اینو را در خود دارند و هیچ کوین دیگری ندارند، که احتمالاً به این معنی است که این کیف‌پول‌ها جدید هستند. 

یکی از کیف پول‌هایی که ۱/۲ میلیارد شیبا اینو خریده است در حال حاضر ۵,۴۶۱,۸۱۱,۲۱۲ شیبا اینو (SHIB) در خود جا داده است. یکی از این چهار آدرس، شیبا اینوهایی را که خریده بود، فوراً فروخت.

تلاش برای بهبود قیمت شیبا اینو (SHIB) از چهارشنبه هفته گذشته، این میم کوین محبوب کمی بیش از ۹ درصد از ارزش خود را از دست داده است و از ۰/۰۰۰۰۱۱۴۷ دلار به ۰/۰۰۰۰۱۰۳۸ دلار در حال حاضر کاهش یافته است. در این هفته، شیبا اینو (SHIB) چند بار به سراغ پایین‌ترین سطح خود در ۰/۰۰۰۰۱۰۱۰ دلار رسیده است، اما اکنون در تلاش است تا بهبود پیدا کند. 

به نظر می‌رسد که این میم کوین برجسته از «قطار پیشرو بیت کوین» پیروی می‌کند. قیمت بیت کوین اخیرا تحت فشار فروش ناشی از عوامل مختلف از سطح ۳۰ هزار دلار به ۲۷۶۶۶ دلار کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا