اخباراخبار بین الملل

چت‌بات جدید وایرال شده: My AI

پلتفرم اسنپ چت، چت بات جدیدی به نام My AI ارائه کرده است.

 

اکنون رسانه اجتماعی اسنپ چت (SnapChat) نیز یک چت‌بات به پلتفرم خود اضافه کرده و دسترسی آن را برای عموم کاربران خود باز کرده است. چت‌بات جدید پلتفرم اسنپ چت، My AI نام دارد.

این چت بات پلتفرم SnapChat توسط هوش مصنوعی چت‌بات ChatGPT پشتیبانی می‌شود. استفاده از این قابلیت جدیدتا چندی پیش تنها برای کاربران Snapchat+ که از نسخه پولی و پریمیوم برنامه استفاده می‌کردند امکان پذیر بود.

این چت‌بات به پرسش‌های شما پاسخ میدهد، به شما پیشنهاداتی می‌دهد، برای شما برنامه ریزی می‌کند و می‌تواند در عرض چند ثانیه یک شعر هایکو برای شما می‌سراید.

کاربران اسنپ چت اخیراً اسکرین‌شات‌هایی از صفحه خود به اشتراک گذاشته‌اند که پاسخ‌های چت‌بات My AI به آنها را نشان می‌دهد. کاربران از کیفیت پاسخ‌های این چت بات تعجب کرده‌اند.

اسنپ چت اولین شبکه اجتماعی بزرگ است که ChatGPT را در سطح جهانی در پلتفرم خود بکار گرفته است.

سازنده ChatGPT یعنی OpenAI بیش از یک ماه پیش استفاده از این چت بات را برای کسب و کارها و افراد شخص سوم در دسترس عموم قرار داد.

همانطور که شما هم متوجه شدید، روزانه چت‌بات‌های جدیدی روانه بازار می‌شوند و به زندگی روزمره مردم راه پیدا می‌کنند. این مسئله بسیاری از تحلیل‌گران را به فکر فرو برده که آینده با وجود سرعت پیشرفت این تکنولوژی چگونه خواهد بود؟

نظر شما درباره این چت‌بات جدید اسنپ چت چیست؟ اگر از کاربران اسنپ چت هستید، آیا تا بحال از این چت‌بات استفاده کرده‌اید؟ در اینجا ایده‌ها و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا