اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چین

لیست مشکلات بی ان بی چین و توکن‌های جعلی و غیرقابل اعتماد منتشر شد

هشدار فعال بی ان بی چین (BNB Chain) در زمینه خطرناک بودن پروژه‌ها

هشدار فعال بی ان بی چین (BNB Chain) میزان خطرناک بودن پروژه DApp را نشان نمی‌دهد. در عوض، به کاربران در تحقیقات خود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

بی ان بی چین (BNB Chain) زنجیره بلوکی توسعه‌یافته توسط صرافی رمزارز بایننس است که به تازگی لیست هشدار خود را آپدیت کرده و شامل ۱۹۱ پروژه پرخطر و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) است که در حال حاضر روی بلاک چین فعال هستند.

این لیست هشدار بی ان بی چین–که هر جمعه به‌روز می‌شود–شامل پروژه‌ها و DAppهایی است که صرفاً بر اساس ارزیابی قرارداد هوشمند به عنوان سرمایه‌گذاری‌های پرخطر شناخته می‌شوند. ۱۹۱پروژه جدید در زنجیره BNB که به این لیست اضافه شده‌اند، مشکوک به صدور توکن‌های جعلی، هزینه‌های مالیاتی بالا و غیرشفاف بودن هستند و یا صرفاً به این دلیل که وب‌سایت‌ها یا دسته‌های توییتر آنها کار نمی‌کنند در این لیست قرار گرفته‌اند.

اسکرین شات بالا پورتالی را نشان می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند پروژه‌های زنجیره BNB را برای خطرات احتمالی اسکن کنند. از این تعداد، سه پروژه – CycGo، توکن پیستون و Shorter Finance–پس از مشکوک شدن به تامین مالی دارایی‌های منشأ تورنادو، علامت‌گذاری شدند.

در بیانیه بی ان بی چین در مورد این موضوع آمده است: «لطفاً لیست هفتگی هشدار را مرور کنید تا با عوامل مشکوک در شبکه ما آشنا شوید.» 

توجه به این نکته مهم است که هشدار فعال بی ان بی چین توصیه سرمایه‌گذاری نیست و سطح ریسک پروژه‌های اساسی DApp را نشان نمی‌دهد. در عوض، هدف آن کمک به کاربران در تحقیقات خود قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری است.

در دهم آوریل، بی ان بی چین آزمایش BNB Greenfield را آغاز کرد که تلاشی برای ارائه راه‌حل‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز بود.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، BNB Greenfield به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول ایجاد کنند و داده‌ها را مدیریت کنند، در حالی که توسعه‌دهندگان می‌توانند بر دارایی‌های داده‌ها کنترل داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا