اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

آینده روشن کاردانو (ADA) با بازدهی ۹۴ درصدی

تحلیل وضعیت کاردانو (ADA) در ابتدای ماه مه ۲۰۲۳ و پیش‌بینی روند قیمت این رمزارز

 

یکی از بنیانگذاران dcSpark به نام Sebastian Guillemot و مشارکت‌کننده در پلتفرم کاردانو اظهار داشت که بازدهی کاردانو تا ۸ مه ۲۰۲۳ حدوداً ۹۴٪ بود. با رسیدن این رقم به ۱۰۰٪، پردازش تراکنش‌ها ممکن است زمان بیشتری طول بکشد که البته مدیر اجرایی از بهبود در زنجیره شبکه کاردانو خبر داد.

  • تا هشتم مه ۲۰۲۳، بازدهی کاردانو ۹۴٪ بود و انتظار می‌رفت در آینده نزدیک به ۱۰۰٪ برسد.
  • در زمان انتشار این خبر، بیشتر تریدرها به موقعیت‌های فروش علاقه نشان دادند که نشانه خوبی نبود.

کاردانو (ADA) درست مانند اکثر رمزارزها در بازار، در آخر هفته (ششم و هفتم مه) شاهد افت قیمت بود. با این حال، طبق گفته سباستین گیلموت، یکی از بنیانگذاران dcSpark و مشارکت‌کننده در پلتفرم کاردانو، بازدهی کاردانو تا هشتم مه ۲۰۲۳ به ۹۴٪ رسید. این برای شبکه کاردانو و ADA در آینده نزدیک چه معنایی دارد؟ بیایید بررسی کنیم.

نکات مهم در بهبود شبکه کاردانو

مشارکت‌کننده کاردانو اظهار داشت که تمام تراکنش‌های شبکه بر اساس اولویت پردازش می‌شوند. با این حال، با رسیدن به بازدهی ۱۰۰ درصدی، تراکنش‌ها در صف قرار می‌گیرند و ممکن است کاربران مجبور شوند منتظر انجام تراکنش‌های خود باشند که زمان‌بر است.

علاوه بر این، هر چه میزان بازدهی پس از رسیدن به ۱۰۰ درصد بیشتر باشد، زمان انتظار تراکنش طولانی‌تر خواهد بود. 

موضع مدیر اجرایی نسبت به این موضوع که آیا بلاک چین در موقعیت بهتری نسبت به سال ۲۰۲۱ قرار داشت، مثبت بود. علاوه بر این، مدیر اجرایی بیان کرد که می‌توان اندازه بلاک را افزایش داد و هزینه‌های طبقه‌بندی شده جدید را اعلام کرد.

گیلموت همچنین اظهار داشت که کاردانو می‌تواند مقیاس‌پذیری کلی خود را بهبود بخشد.

آیا کاردانو (ADA) فروشندگان بازار را دور می‌زند؟

در زمان نگارش این متن، اخبار بازار ارزهای دیجیتال تاثیری بر عملکرد کاردانو (ADA) نداشتند. این آلت کوین با قیمت ۰/۳۶۳ دلار مبادله شد و در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۱۲ درصد کاهش یافت.

علاوه بر این، کاردانو (ADA) در هفت روز گذشته ۵/۷۵ درصد کاهش داشت. علاوه بر این، داده‌های DefiLlama نشان داد که در زمان انتشار این خبر، ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو به ۱۴۵ میلیارد دلار می‌رسید.

ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۶ درصد کاهش یافته است. تعداد کاربران فعال در این شبکه نیز کاهش یافته است. علاوه بر این، تا هفتم ماه مه، تعداد کاربران فعال به ۴۸/۴ هزار نفر رسید که در مقایسه با چند روز گذشته بیشتر شده بود.

ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو در هفتم مه ۲۰۲۳
ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو در هفتم مه ۲۰۲۳ – منبع: DeFiLlama

علاوه بر این، طبق داده‌های CoinGlass، نسبت خرید به فروش کاردانو تصویر درستی از وضعیت معاملات این ارز دیجیتال نشان نمی‌دهد. این روایت را می‌توان نزولی در نظر گرفت، چرا که اکثر تریدرها از موقعیت‌های فروش، به‌ویژه در دو روز گذشته حمایت می‌کردند.

نسبت خرید به فروش کاردانو (ADA) در بازه زمانی ۲۴ ساعته
نسبت خرید به فروش کاردانو (ADA) در بازه زمانی ۲۴ ساعته – منبع: coinglass

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که تعداد کل دارندگان کاردانو از اواخر آوریل شاهد کاهش بوده است. رقم ۴۳/۷ میلیونی در چند روز گذشته حاکی از افزایش جزئی است، اما نمی‌توان آن را به اندازه کافی تاییدی بر یک روایت صعودی شاخص در نظر گرفت.

با این حال، تسلط کاردانو (ADA) بر بازار به شدت افزایش یافت و به دومین اوج قیمت خود در سه ماه گذشته رسید. این موضوع نشان می‌دهد که در فضای بازار صحبت‌های زیادی درباره این شبکه مطرح می‌شود. با این حال، کاردانو (ADA) برای معکوس کردن روایت نزولی فعلی خود، بیش از این تلاش کند.

چارت مقایسه کل دارندگان کاردانو (آبی) و تسلط بر بازار (قرمز)
چارت مقایسه کل دارندگان کاردانو (آبی) و تسلط بر بازار (قرمز) – منبع: Santiment

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا