اخبار آلت کوین ها

بازار ارزهای دیجیتال سایر بازارهای مالی را شکست خواهد داد

بازدهی بیشتر ارزهای دیجیتال نسبت به طلا، املاک و سهام

 

رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس (شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی)، با اشاره به بازدهی بیشتر بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید که بازار ارزهای دیجیتال در کنار تداوم کاهش ارزش پول در درازمدت، تقریباً از تمام دارایی‌های دیگر پیشی خواهد گرفت.

رائول پال به یک میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر می‌گوید که پس از فروپاشی بانک فرست ریپابلیک (First Republic)، به نظر می‌رسد که آمریکا وارد فصل جدیدی از چاپ پول می‌شود تا بتواند بدهی‌های کلان خود را تامین کند.

بنیانگذار Real Vision هشدار می‌دهد که اکثر مردم نمی‌توانند با امید به افزایش حقوق یا اتخاذ استراتژی‌های هوشمندانه در پس‌انداز از اثرات منفی کاهش ارزش پول جلوگیری کنند.

نتیجه این است که پرداخت بدهی و حمایت‌های مالی در بین ۹۹٪ دارندگان مشترک است، در حالی که ۱٪ از دارندگان دارایی‌ها، شاهد افزایش ارزش دارایی‌های خود به دلیل کاهش یکی از دارایی‌ها در سبد سهام خود هستند.

پال می‌گوید: «نه درآمدها و نه بازدهی سرمایه‌گذاری، هیچ‌یک به ترازنامه ارتباطی ندارند و عملکرد ضعیفی دارند. این موضوع را درنظر داشته باشید که اگر هیچ کاری نکنید، فقیرتر می‌شوید. هرچه باشد، دارایی‌های دیجیتال دیرتر به سوددهی می‌رسند؛ بنابراین به این فکر کنید که هرچه دارایی کمتری داشته باشید، در آینده فقیرتر خواهید بود.»

از نظر پال، «ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا» و سهام فناوری تنها دارایی‌هایی هستند که ممکن است روزی فراتر از پیش‌بینی او ظاهر شوند و به سوددهی برسند. ارزهای دیجیتال به مراتب بالاترین بتای ترازنامه بانک مرکزی جهانی را به خود اختصاص داده است.

املاک، طلا، شاخص SPX، بازده اوراق قرضه، سهام EM (بازار نوظهور)، و اعتبار، همگی مطابق با ترازنامه بانک مرکزی عمل می‌کنند و یا عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهند. این درحالیست که داده‌ها و آمار و ارقام خبر از بازدهی بیشتر بازار ارزهای دیجیتال می‌دهند.

از این جهت، بیت کوین به دلیل ماهیت اصلی خود که این امکان را به دارندگان می‌دهد تا به صورت گروهی این دارایی را در سبد سهام خود داشته باشند، در دسترس همه است. اتریوم، علاوه بر این امکان، بازدهی بالاتری را نیز به دارندگان ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا