اخبار آلت کوین هااخبار اتریوماخبار بلاک‌چین

در آستانه آپدیت شانگهای، نهنگ اتریوم در حال جمع‌آوری اتر (ETH) است

داده‌های بلاکچین اتریوم در ۱۹ فوریه نشان می‌دهد که یک نهنگ در حال جمع‌آوری اتر (ETH) است.

داده‌های شبکه بلاکچین اتریوم نشان می‌دهد که یک نهنگ حجم بالایی از رمزارز اتر (ETH) را به صورت عمده خریداری کرده است.

یک نهنگ در حال جمع‌آوری اتر (ETH)

در ۳۴ روز گذشته، نهنگی که فقط با نام «0xB79c» شناخته می‌شود، دارایی اتر (ETH) خود را افزایش داده است، و بدون در نظر گرفتن قیمت لحظه‌ای، در حال خرید از بایننس و کوین بیس است.

داده‌های Etherscan در ۱۹ فوریه نشان می‌دهد که این آدرس دارای ۳۰۰۳۴ اتر (ETH) به ارزش بیش از ۵۰/۹ میلیون دلار است. در چهار روز گذشته، این نهنگ بیش از ۱۰۰۰ اتر (ETH) را به صورت عمده خریداری کرده است و حجم دارایی خود را افزایش داده است.

در آستانه آپدیت شانگهای، نهنگ اتریوم به جمع‌آوری اتر (ETH) ادامه می‌دهد
در آستانه آپدیت شانگهای، نهنگ اتریوم به جمع‌آوری اتر (ETH) ادامه می‌دهد

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که دلیل جمع‌آوری و خرید اتر (ETH) این نهنگ در آخرین ماه معاملاتی اتریوم پیش از آپدیت شانگهای چیست.

محرک‌های احتمالی قیمت 

در کوتاه مدت، دارندگان اتر (ETH) انتظار دارند قیمت‌ها افزایش پیدا کند. شروع فعالیت آپدیت شانگهای در اتریوم شاهد بازگشایی تدریجی و سیستماتیک میلیاردها اتر (ETH) از زنجیره بیکن خواهد بود.

اگرچه این رویداد می‌تواند با تصمیم برخی از دارندگان مبنی بر خروج از بازار، منجر به پایین آمدن قیمت اتر (ETH) شود، احتمالاً بخشی از آن در اختیار پروتکل‌هایی مانند Lido DAO و Rocket Pool قرار می‌گیرد که با هدف ارائه سرویسی برای لیکوئید استیکینگ اتریوم ایجاد شده‌اند.

مورد بعدی که در قیمت اتر (ETH) تأثیر می‌گذارد، فعالیت‌های Uniswap و OpenSea است که دو تا از بزرگترین بازارهای NFT در جهان هستند که تجارت NFT های مبتنی بر اتریوم را تسهیل می‌کنند. فعالیت‌های این دو پلتفرم مستقیماً به سوزاندن کوین‌های بیشتر کمک می‌کنند. این امر به تنهایی باعث می شود قیمت اتر (ETH) به تدریج کاهش یابد. 

با توجه به تمام موارد گفته شده، طرفداران این رمزارز بر این باورند که در سال‌های آینده، اتر (ETH) می‌تواند به دارایی با ارزش تری در مقایسه با بیت کوین (BTC) تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا