اخبار آلت کوین ها

آلت کوین‌های سرنوشت‌ساز بازار رمزارزها

معرفی آلت کوین‌های تأثیرگذار در بازار رمزارزها - ۲۸ مه

 

در این خبر نگاهی داریم به آلت کوین‌های برتر که به میزان قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند. این رمزارزها پتانسیل ایجاد تحول در بازارهای ارز دیجیتال را خواهند داشت. 

این تحلیل که بر اساس ویدیویی از آرون آرنولد (Aaron Arnold) نوشته شده، با تمرکز بر کاردانو آغاز شد. آرنولد در مورد دیدگاه خوش‌بینانه بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون صحبت می‌کرد. پیش‌بینی هاسکینسون این است که توکن بومی کاردانو (ADA)، به دلیل یک سری به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادات، می‌تواند تابستان امسال از بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پیشی بگیرد. یکی از این به‌روزرسانی‌ها CIP-1694 است که با هدف ایجاد تحول در زیرساخت‌های سیستماتیک در شبکه کاردانو ارائه می‌شود و این شبکه را به یک سیستم غیرمتمرکز تبدیل می‌کند.

آرنولد همچنین به پیشرفت‌های اخیر اولنچ، از جمله راه‌اندازی Ava Cloud، پلتفرم راه‌اندازی برای استقرار و مقیاس‌بندی بلاک چین‌های سفارشی اشاره کرد. همچنین یک استیبل کوین یورو راه‌اندازی کرده است که نشان از اولین تلاش‌های اولنچ برای توسعه چند زنجیره‌ای این شبکه است. آرنولد خاطرنشان کرد که اولنچ در حال برداشتن گام‌های مهمی برای جذب توسعه‌دهندگان و نقدینگی دیفای است.

این ویدئو همچنین به شبکه اصلی The Graph Protocol اشاره می‌کند که طی پنج فصل گذشته شاهد افزایش ۲۶ درصدی تعداد زیرگراف‌های فعال نسبت به فصل گذشته بوده است. آرنولد خاطرنشان کرد که موجودی مبادله اتریوم به پایین‌ترین حد در پنج سال گذشته رسیده است، در حالی که سپرده‌های سهام اتریوم به بالاترین سطح خود در تاریخ، یعنی ۲۲/۲ میلیون رسیده است.

آرنولد در مورد همکاری Aptos Labs با NBC Universal برای ایجاد یک بازی وب3 که فیلم آینده نیکلاس کیج، Renfield را تبلیغ می‌کند، صحبت کرد. این بازی مجموعه‌ای دیجیتالی را ارائه می‌کند که بر روی بلاک چین آپتوس ساخته شده‌اند.

آلت کوین بعدی که در این ویدیو به آن اشاره شد، کاراته کامبت، پروژه‌ای است که جو روگان به آن خوش‌بین است. این پروژه به افراد اجازه می‌دهد تا روی مبارزات MMA شرط‌بندی کنند و جوایزی کسب کنند. آرنولد پیشنهاد کرد که این قابلیت می‌تواند یکی از اولین نشانه‌های پذیرش اولیه وب3 باشد.

یونی سوآپ، صرافی غیرمتمرکز پیشرو، همچنین به دلیل افزایش تعداد کاربران فعال ماهانه آن مورد توجه قرار گرفت. آرنولد از پالیگان، لایه ۲ اتریوم، به دلیل موفقیتش در جذب میلیون‌ها کاربر به رمزارز، به‌ویژه از طریق مشارکت با Reddit، تمجید کرد. Reddit در ۱۰ ماه گذشته با استفاده از اکوسیستم چند زنجیره‌ای پالیگان با موفقیت ۹/۷ میلیون کاربر را به پلتفرم NFT خود وارد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا