اخبار آلت کوین ها

پیش‌بینی مثبت مدیر اجرایی ریپل درمورد رمزارزها در سال ۲۰۲۳

یکی از مدیران ریپل پیش‌بینی کرد که خرید کریپتو در سال ۲۰۲۳ به بهبود شرایط این صنعت پس از اتفاقاتی مثل سقوط FTX کمک می‌کند. به گفته یکی از مدیران ارشد ریپل، در سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش ادغام صنعت ارزهای دیجیتال خواهیم بود چرا که سازمان‌های پررونق‌تر به دنبال مالکیت بیشتر شرکت‌های ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین هستند.

سندی یانگ، مدیر اجرایی ریپل در اروپا، در نهم ژانویه توییت‌هایی را درباره پیش‌بینی آینده این صنعت در سال ۲۰۲۳ منتشر کرد که خبر از اطمینان او از ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک دارد.

 

پیش‌بینی مدیر اجرایی ریپل در مورد رمزارزها در سال ۲۰۲۳

طبق پیش‌بینی سندی یانگ، سال آینده خریدهای زیادی در صنعت بلاک‌چین و کریپتو به همراه خواهد داشت که به شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت کمک می‌کند تا ضعف‌های موجود در توانایی‌های خود را برطرف کنند. مدیر اجرایی ریپل خاطرنشان کرد که این خریدها صنعت کریپتو را پس از اتفاقاتی مثل سقوط FTX و همچنین سایر مشکلاتی که شرکت‌هایی مثل Celcius و Voyager و Three Arrows Capital و سایر شرکت‌های مشابه تجربه کرده‌اند، بهبود می‌بخشد.

پیش‌بینی‌های یانگ نشان می‌دهد که شرکت‌های ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین به‌طور فزاینده‌ای توسط شرکت‌های مالی سنتی (TradFi) و سایر شرکت‌های تاسیس شده در سال ۲۰۲۳ خریداری خواهند شد.

پیش‌بینی یانگ در مورد وضعیت خرید ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ در وضعیتی مطرح شده که غول‌های مالی سنتی علاقه‌ای فزاینده‌ای به خرید شرکت‌های تابع صرافی منحل‌شده FTX پیدا کرده‌اند. براساس یک پرونده قضایی در تاریخ هشتم ژانویه، ۱۱۷ طرف مالی تمایل خود را برای خرید یک یا چند شعبه FTX مانند FTX Japan و FTX Europe نشان داده‌اند.

صنعت کریپتوکارنسی اخیراً شاهد خریدهای بزرگی بوده. برای مثال، مایک نووگراتز، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی Galaxy Digital در اواخر دسامبر، مرکز اصلی استخراج Argo Blockchain را به نام Helios به قیمت ۶۵ میلیون دلار خریداری کرد. به گفته نووگراتز، معامله ماینینگ Helios برای Galaxy Digital تحول بزرگی محسوب می‌شد چرا که این شرکت در تلاش است تا فعالیت بیشتری در بخش استخراج بیت‌کوین داشته باشد.

یانگ همچنین عنوان کرد کرد که در سال ۲۰۲۳ با آشنایی و اعتماد بیشتر موسسات به مزایای بلاک‌چین برای تسویه‌حساب بازرگانان، شاهد پذیرش بیشتر استیبل‌کوین‌های مبتنی بر فیات خواهیم بود.

او افزود، تا آن زمان، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نیز «توسعه پیدا می‌کنند». طبق پیش‌بینی یانگ، سقوط FTX نیاز کشورها را به ایجاد «دارایی تسویه حساب دیجیتالی قابل اعتماد به‌عنوان جایگزین امنی برای سایر روش‌ها» بیشتر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا