اخبار آلت کوین ها

تتر ۱/۵ میلیارد دلار سود در سه ماهه اول ۲۰۲۳ به دست آورد

در میانه بحران بانکی در ایالات متحده، تتر (USDT) خود را به عنوان استیبل کوین ایده‌آل معرفی کرد.


ارزش بازار تتر (USDT) از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در میانه بحران بانکی در ایالات متحده، تتر (USDT) خود را به عنوان استیبل کوین ایده‌آل معرفی کرد.

رشد تتر در آخرین گزارش گواهی آن مشهود بود، که نشان داد ناشر استیبل کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ سود خالص نزدیک به ۱/۵ میلیارد دلار را ثبت کرده است. 

بر اساس بیانیه رسمی، ذخایر مازاد تتر در سه ماهه اول به بالاترین حد خود یعنی ۲/۴۴ میلیارد دلار در مقایسه با ۹۶۰ میلیون دلار در پایان سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ رسیده است.

استیبل کوین سه ماهه اول سال را با ۸۱/۸ میلیارد دلار دارایی تلفیقی به پایان رساند، در حالی که کل بدهی‌های تلفیقی آن نزدیک به ۷۹/۴ میلیارد دلار بود.

ذخایر تتر شامل دسته‌بندی‌های دیگر مانند بیت کوین، طلا، توافق‌نامه بازخرید یک‌شبه (overnight repo) و تخصیص اوراق قرضه شرکتی بود. دارایی بیت کوین آن ۱/۵ میلیارد دلار ثبت شده است، در حالی که دارایی فلزات گرانبها ۳/۳ میلیارد دلار است.

۸۵ درصد از سرمایه‌گذاری‌های ناشر استیبل کوین در وجه نقد، معادل‌های نقدی و سایر سپرده‌های کوتاه‌مدت نگه‌داری می‌شود. طلا و بیت کوین به ترتیب تقریباً ۴٪ و ۲٪ از کل ذخایر را تشکیل می‌دهند.

تتر گفت تمرکز خود را محدود بر اتکای خود به سپرده‌های بانکی خالص به عنوان منبع نقدینگی می‌کند و در عوض از بازار رپو برای اطمینان از استانداردهای بالاتر حفاظت از کاربران خود با حفظ نقدینگی مورد نیاز استفاده می‌کند.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر در مورد سود سه ماهه اظهار داشت: «ما از موفقیت فوق‌العاده‌ای که تتر در سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ به دست آورده است، هیجان‌زده هستیم. با نگاهی به سه ماهه دوم، چشم‌انداز بسیار مثبتی می‌بینیم و همچنان به شفافیت متعهد هستیم. به همین دلیل است که دسته‌بندی‌های جدیدی را در تفکیک ذخایر در گزارش سه ماهه خود معرفی کرده‌ایم و حتی شفافیت بیشتری را برای کاربران خود فراهم می‌کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا