اخبار تحلیلی

سیگنال‌های گمراه‌کننده کاردانو (ADA)

قیمت بعدی این رمزارز چقدر خواهد بود؟

خلاصه خبر:

کاردانو (ADA) از یک خط مقاومت نزولی بلندمدت بیرون آمد.

مقاومت بلندمدت در سطح ۰/۳۹۰ دلار و ۰/۵۸۰ دلار وجود دارد.

کاردانو (ADA) در یک کانال موازی صعودی کوتاه‌مدت معامله می‌شود.

روند بلندمدت از ادامه روند افزایشی قیمت کاردانو (ADA) حمایت می‌کند، اما روند کوتاه‌مدت هنوز اطلاعات مشخصی به ما نمی‌دهد.

کاردانو (ADA) توکن بومی پلتفرم بلاک چین کاردانو است. چارچوب زمانی هفتگی نشان می‌دهد که قیمت ADA از یک خط مقاومت نزولی بلندمدت در ژانویه ۲۰۲۳ خارج شد. این خط از زمان بالاترین رکورد این توکن در آگوست ۲۰۲۱ برقرار بود. در نتیجه، انتظار می‌رود که شکست از این سطح قیمت منجر به حرکت صعودی قابل توجهی شود.

با این حال، در حالی که قیمت توکن ADA خط مقاومت نزولی را به عنوان سطح حمایتی در مارس ۲۰۲۳ تأیید کرد، افزایش چشمگیر قیمت هنوز آغاز نشده است. در مقابل، قیمت همچنان زیر ناحیه مقاومت افقی ۰/۳۹۰دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی با سطح مقاومت ۵۰ روبرو می‌شود که نشانه دیگری است از اینکه روند صعودی هنوز تایید نشده است.

اگر قیمت ADA شکسته شود، می‌تواند تا سطح مقاومت بعدی در ۰/۵۸۰ دلار بالا برود. با این حال، اگر مجدد از این سطح رد شود، ممکن است کاهش قیمت به ۰/۳۰۰ دلار رخ دهد. برای تعیین اینکه آیا قیمت ADA شکسته خواهد شد یا خیر، به یک بازه زمانی کوتاه‌تر نیاز است.

چرا قیمت کاردانو (ADA) بالا نمی‌رود؟

تحلیل تکنیکال از بازه زمانی روزانه، پیش‌بینی روشنی از قیمت کاردانو ارائه نمی‌دهد. علیرغم عقب‌نشینی این توکن در فوریه که نتوانست از سطح مقاومت مهم خود عبور کند، قیمت ADA در شکستن به بالای منطقه مقاومت ۰/۴۱۰ دلار شکست خورد. حتی درصورتی که شاخص قدرت نسبی از این افزایش قیمت حمایت کند، هنوز شکست قیمت رخ نداده است.

در صورتی که شکست قیمت موفقیت‌آمیز باشد، ADA می‌تواند به میانگین قیمت ۰/۵۶۰ دلار برسد، اما درصورت عدم موفقیت، ممکن است قیمت تا ۰/۳۲۵ دلار کاهش یابد.

در نهایت، طبق نمودار کوتاه‌مدت شش ساعته، قیمت ADA در یک کانال موازی صعودی از دهم مارس افزایش یافته است. این نوع کانال معمولاً شامل ساختارهایی است که در نهایت منجر به شکست می‌شود. حرکت قیمت این توکن نامنظم بوده است که نشان‌دهنده یک ساختار نزولی است.

در نتیجه، افزایش قیمتی که در یک ماه گذشته رخ داده است ممکن است موج B در ساختار اصلاحی باشد. اگر این سناریو درست باشد، موج C منجر به شکست می‌شود. این موضوع می‌تواند باعث شود که قیمت ADA تا سطح پشتیبانی ۰/۲۸۰ دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت ADA از کانال خارج شود و از سطح مقاومت ۰/۴۱۰ دلار فراتر رود، نمای نزولی را باطل می‌کند و منجر به افزایش به سمت سطح مقاومت ۰/۵۶۰ دلار می‌شود. بنابراین، ۲۴ ساعت آینده در تعیین روند آتی این توکن بسیار مهم خواهد بود.

در پایان، محتمل‌ترین پیش‌بینی قیمت کاردانو شکست از کانال و کاهش به نزدیکترین سطح حمایت بعدی در نزدیکی ۰/۲۸۰ دلار است. شکست از کانال و منطقه ۰/۴۱۰ دلار پیش‌بینی نزولی را باطل می‌کند که به نوبه خود، می‌تواند باعث افزایش قیمت ۰/۵۶۰ دلاری شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا