اخبار تحلیلیتحلیل بازارتحلیل فاندامنتال

هوش مصنوعی قیمت پالیگان (MATIC) را برای پایان سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی می‌کند

جامعه ارزهای دیجیتال نسبت به پالیگان (MATIC) چندان خوش‌بین نیستند.

پالیگان (MATIC) در هفته‌های گذشته روند نزولی داشته و جامعه ارزهای دیجیتال با توجه به پیش‌بینی هوش مصنوعی (AI) از ادامه روند قیمت نزولی پالیگان (MATIC) مبنی بر ادامه این مسیر نزولی تا پایان سال، نسبت به این رمزارز چندان خوش‌بین نیست.

پلتفرم تحلیلی CoinCodex تشخیص داده است که پالیگان (MATIC) در خطر سقوط به قیمت زیر ۱ دلار است و احتمالاً در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ با قیمت ۰/۴۶۳۶۶۰ دلار تغییر خواهد کرد، که باتوجه به داده‌های سایت Finbold در تاریخ ششم مارس، نشان‌دهنده کاهش ۵۸/۶ درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است.

پیش‌بینی قیمت پالیگان (MATIC)
پیش‌بینی قیمت پالیگان (MATIC) – منبع: CoinCodex

گفته می‌شود، پیش‌بینی بلندمدت هوش مصنوعی افزایش قیمت پالیگان (MATIC) را به قیمت ۵/۳۰ دلار در طی یک دوره یک ساله نشان می‌دهد، که اگر درست باشد، نشان‌دهنده افزایش ۳۷۳/۲۱ درصدی قیمت این رمزارز است.

 

تحلیل قیمت پالیگان (MATIC)

در زمان انتشار این خبر، پالیگان (MATIC) با قیمت ۱/۱۲ دلار معامله می‌شد که نشان از افت ۲/۲۲ درصدی را در روز، ۱۲/۴ درصدی در هفته گذشته، و افت ۱۰/۱۷ درصدی در سی روز گذشته دارد.

با این حال، این کوین توانسته است افزایش ثابت ۴۷/۵۷ درصدی را در مقیاس نوبت سال جاری به خود اختصاص دهد و از نظر ارزش بازار در بین ۱۰ کوین برتر قرار گرفته است.

چارت قیمت پالیگان (MATIC) از ابتدای سال تا به امروز
چارت قیمت پالیگان (MATIC) از ابتدای سال تا به امروز – منبع: Finbold

از نظر تحلیل تکنیکال، روی گیج‌های یک روزه در پلتفرم ردیابی مالی و ارزهای دیجیتال TradingView، گِیج احساس برای پالیگان (MATIC) نزولی است که نشان‌دهنده «فروش» روی عدد ۱۰ است، و همانطور که از وضعیت اسیلاتورها پیداست، در منطقه «خنثی» و روی عدد ۹ نمایش داده شده، و میانگین متحرک (MA) نمایه «فروش» را روی عدد ۹ نشان می‌دهد.

گِیج احساسات یک روزه پالیگان (MATIC)
گِیج احساسات یک روزه پالیگان (MATIC) – منبع: TradingView

با توجه به این موضوع، با مشاهده گِیج‌های یک هفته‌ای، که در آنها «خرید» به عدد ۱۲ اشاره می‌کند، همه چیز برای پالیگان (MATIC) جالب‌تر می‌شود و حتی می‌تواند نویدبخش یک روند صعودی باشد.

 

رشد شبکه پالیگان (MATIC)

در همین حال، اکوسیستم MATIC به سرعت در حال رشد است، چرا که برندهای بزرگ بین‌المللی مانند اینستاگرام، استارباکس، پرادا، استرایپ، ردیت، ادوبی، آدیداس، لیگ‌های ملی فوتبال (NFL) و شرکت والت دیزنی، همگی با پالیگان همکاری کرده‌اند.

لازم به ذکر است که تیم MATIC در حال کار بر روی Polygon zkEVM (ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر) است و توسعه‌دهنده کلیدی آن، جوردی بایلینا، اخیراً با آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سولانا (SOL) در مورد راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مانند ZK L2s بحث کرده است.

به طور خاص، یاکوونکو قبلاً استدلال کرده بود که پرووِرها (عناصر لایه دو که مسئول اعتبار تراکنش‌های پخش شده در شبکه اصلی لایه یک هستند) نمی‌توانند با زنجیره اصلی همگام شوند و راه‌حل سولانا را به عنوان تنها راه‌حل سازنده می‌داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا