اخبار تحلیلی

آیا میم کوین SpongeBob می‌تواند PEPE بعدی باشد؟

با وجود کاهش اخیر قیمت، میم کوین SpongeBob توجه بازار را به خود جلب کرده است

 

میم کوین SpongeBob به دنبال رشد قیمت اخیر پپه (PEPE) به‌عنوان جدیدترین میم کوین به بازار معرفی شده است که باید منتظر رشد قیمت آن در آینده نزدیک باشید.

این ارز دیجیتال توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به دنیای میم‌ها (memes) را به یک اندازه به خود جلب کرده و بعد جدیدی به دنیای جدی دارایی‌های دیجیتال اضافه کرده است.

این میم کوین مورد توجه بسیاری از تریدرهای ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. جای تعجب نیست که این توکن به سرعت توانسته رشد کند و در حال حاضر رتبه برتر را در لیست DEXTools به خود اختصاص داده است.

با وجود کاهش اخیر قیمت، میم کوین SpongeBob توجه بازار را به خود جلب کرده است

میم کوین SpongeBob که برای بهره گرفتن از موفقیت کوین PEPE ایجاد شده، در بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. پلتفرم CoinMarketCap در حال حاضر ارزش میم کوین SpongeBob را زیر نظر دارد.

چارت یک روزه میم کوین SpongeBob
چارت یک روزه میم کوین SpongeBob – منبع: CoinMarketCap

اگرچه ارزش میم کوین SpongeBob اخیراً کاهش یافته است و در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵/۰۴٪ کاهش به ۰/۰۰۰۹۲۴ دلار رسیده است، اما همچنین به عنوان یکی از پروژه‌های پرطرفدار در DexTools فهرست شده است. 

علاوه بر این، حجم معاملات میم کوین SpongeBob افزایش یافته است و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از توکن معامله شده است. در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار آن کمی بالاتر از ۴۰ میلیون دلار رفته است که از ۳ میلیون دلار در ۴ مه بیشتر شده، اما همچنان ۵ درصد از ارزش بازار پپه را دارد.

ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر ۱/۱۱۳ تریلیون دلار است
ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر ۱/۱۱۳ تریلیون دلار است – منبع TradingView

میم کوین SpongeBob در چهارم مه در صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ راه‌اندازی شد و در اوج خود افزایش قیمت بیش از ۳۰ برابری را تجربه کرد. با این حال، پس از انتشار اخباری مبنی بر توقف برداشت بیت کوین از سوی بایننس در هشتم مه، بازار اصلاحاتی را تجربه کرد که باعث کاهش ارزش این میم کوین شد.

با وجود این شکست، این میم کوین همچنان در دنیای ارزهای دیجیتال خبرساز است.

حرکت میم کوین SpongeBob با وجود عدم پیش‌فروش

توکن SpongeBob علیرغم اینکه بدون پیش‌فروش و با تبلیغات اندکی در رسانه‌های اجتماعی مستقیماً برای معاملات در صرافی راه‌اندازی شد، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. سرعت جلب توجه آن یک شاهکار قابل‌توجه برای این پروژه به حساب می‌آید.

پیش از این برخی از تحلیلگران از SpongeBob به عنوان میم کوین انفجاری بعدی یاد کرده‌اند. یک تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که محبوبیت و پتانسیل میم کوین SpongeBob می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر بازدهی داشته باشد.

بدیهی است که تریدرها در پی موفقیت توکن پپه به دنبال میم کوین‌های جدید هستند. برای بسیاری، توکن SpongeBob یک فرصت هیجان‌انگیز برای سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا