اخبار تحلیلیخبر فوری

سود ۳۵۰۰ درصدی ارز دیجیتال تراست والت (TWT) و روند صعودی آن

ارز دیجیتال تراست والت (TWT): بیش‌بینی بازده ۳۵ برابری برای سرمایه‌گذاران اولیه

 

به گفته تحلیلگران، روند صعودی ارز دیجیتال تراست والت (TWT) می‌تواند وام‌دهی را متحول کند و به دریافت‌کنندگان وام اجازه می‌دهد در ازای دارایی‌های شاخص به وجوه خود دسترسی داشته باشند، در حالی که وام دهندگان سود ثابت دریافت می‌کنند.

کارشناسان بازده ۳۵ برابری را برای سرمایه‌گذاران اولیه پیش‌بینی می‌کنند، چرا که از زمان شروع پیش‌فروش تاکنون ۴۰ درصد افزایش یافته است.

ارز دیجیتال تراست والت (TWT)

در مقیاس زمانی یک روزه، ارز دیجیتال تراست والت (TWT) اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و میانگین متحرک ۵۰ روزه آن کاهش یافته و کمتر از قیمت فعلی این توکن است. از سوی دیگر، ارز دیجیتال تراست والت دارای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است که از ۲۲ مارس ۲۰۲۳ روند صعودی داشته و روند ثابتی را نشان می‌دهد. شاخص قدرت نسبی ارز دیجیتال تراست والت در محدوده ۳۰ تا ۷۰ خنثی است که نشان‌دهنده حرکت خنثی قیمت این توکن است.

اقتصاددانان معتقدند توکن ارز دیجیتال تراست والت تا سال ۲۰۲۵ حداقل ۲ دلار ارزش خواهد داشت. این ارز دیجیتال یک توکن ابزار BEP-20 است که چندین مزیت برای کاربران فراهم می‌کند، از جمله تخفیف در خرید ارزهای دیجیتال درون برنامه‌ای و خدمات تبادل غیرمتمرکز (DEX).

ارز دیجیتال تراست والت که برای اولین بار به عنوان یک دارایی BEP-2 در زنجیره بایننس معرفی شد، به عنوان یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس در اکتبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. سود ارز دیجیتال تراست والت تا حد زیادی بر اکوسیستم ارز دیجیتال تراست والت و بالاترین قیمت آن در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۲، که ۲/۷۴۰۳ دلار بود، متمرکز است.

سود بالقوه ۳۵۰۰ درصدی ارز دیجیتال تراست والت (TWT)

شبکه به دریافت‌کنندگان وام اجاره می‌دهد که امکان قرض گرفتن کریپتو در برابر انواع دارایی‌های شاخص را داشته باشند، و این در حالیست که وام دهندگان نیز سود ثابتی از سرمایه‌گذاری‌های خود دریافت می‌کنند. 

این پلتفرم با ایجاد امکان توسعه بلندمدت ثروت و بهبود دسترسی جهانی به امکانات مالی، دنیای مالی را تغییر می‌دهد. امکان وام در مقابل دارایی‌ها بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی، برای تمام افراد و آزادانه در بلاک چین قابل دسترسی خواهد بود.

این موضوع در بخش وام‌دهی با پشتوانه دارایی‌ها سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار خواهد بود؛ یک شبکه جمع‌آوری غیرمتمرکز که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به فروش آنها به نقدینگی دسترسی داشته باشند.

تمامی این اتفاقات در لاک چین و با تراکنش‌های انجام‌شده توسط قراردادهای هوشمند، حذف مراحل و واسطه‌های غیرضروری رخ داده است. این موضوع تضمین می‌کند که تراکنش‌ها قابل مشاهده، تغییرناپذیر و ایمن هستند و خطر تقلب را کاهش می‌دهد.

منتظر سودهای شگفت‌انگیز توکن COLT باشید

با توجه به ارزش توکن COLT و تحلیل‌های بازار، جای تعجب نیست که کارشناسان تا ۳۵ برابر بازدهی را برای سرمایه‌گذاران اولیه توکن COLT پیش‌بینی کنند.

توکن‌های COLT در حال حاضر ۰/۰۱۴ دلار قیمت دارند و با قیمت پیش‌فروش پایین در دسترس هستند و نوید سود قابل توجهی را می‌دهند. درصورتی که تصمیم به خرید این توکن را دارید، اکنون بهترین زمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا