اخباراخبار بلاک‌چین

میلیونرهای آربیتروم توکن‌های حاکمیتی بیشتری خریداری می‌کنند

نهنگ‌ها دارایی‌های جدیدی به دارایی خود اضافه کرده‌اند.

 

خلاصه خبر

  • برخی از دارندگان بزرگ توکن‌های حاکمیتی آربیتروم، اخیراً بیشتر خرید انجام داده‌اند.
  • آربیتروم اخیراً شروع به توزیع توکن‌ها برای دائوهای واجد شرایط در اکوسیستم خود کرده است.

پس از اینکه آربیتروم شروع به توزیع توکن‌های حاکمیتی برای سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز واجد شرایط کرد، برخی از بزرگ‌ترین دارندگان توکن–که معمولاً نهنگ نامیده می‌شوند–دارایی‌های جدیدی به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند.

اوایل امروز، یک آدرس دارای ۱/۹۵ میلیون توکن حاکمیتی آربیتروم، به ارزش تقریبی ۲/۷ میلیون دلار، نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار توکن آربیتروم (ARB) از بایننس دریافت کرد. بر اساس تحلیل زنجیره‌ای حساب توییتر Lookonchain، در آن زمان، قیمت یک توکن ۱/۳۸ دلار بود. 

چندی پیش، آدرس دومی که دارای ۱/۷۸ میلیون توکن حاکمیتی به ارزش ۲/۵ میلیون دلار بود، ۸۰ اتر را صرف خرید توکن آربیتروم به ارزش تقریباً ۱۴۶ هزار دلار با قیمت ۱/۳۴ دلار برای هر توکن کرد.

حساب توییتر Lookonchain در تحلیل خود اشاره کرد که آدرس اخیر بیش از ۷/۳ میلیون دلار در معاملات موفق کسب کرده است.

قیمت توکن حاکمیتی آربیتروم امروز بیش از ۴ درصد افزایش یافته است.

 

چارت قیمت توکن حاکمیتی آربیتروم
چارت قیمت توکن حاکمیتی آربیتروم – منبع: TradingView

آربیتروم توکن‌های حاکمیتی را بین دائوها توزیع می‌کند

آربیتروم، شبکه لایه ۲ پیشرو در اتریوم، اوایل این هفته توزیع توکن‌های حاکمیتی را برای دائوها آغاز کرد.

تیم اصلی آن قبلاً ۱/۱۳ درصد از ۱۰ میلیارد عرضه توکن حاکمیتی را که معادل ۱۱۳ میلیون توکن آربیتروم با ارزش فعلی بیش از ۱۴۵ میلیون دلار است، برای توزیع بین پروژه‌های واجد شرایط در اکوسیستم آربیتروم تعیین کرده بود.

توزیع توکن‌های حاکمیتی میان دائوها برای کمک به شروع فعالیت در شبکه آربیتروم در نظر گرفته شده است. این توکن‌ها ممکن است به خزانه‌های پروژه‌ها تخصیص داده شوند یا برای اهداف دیگری که توسط دائوهای مربوطه تعیین می‌شود، مورد استفاده قرار بگیرند.

پروژه‌هایی که توکن‌های حاکمیتی دریافت می‌کنند عبارتند از Uniswap، Sushi، Aave، GMX، Hop Protocol، Radiant Capital، Balancer، Synapse، MakerDAO، Curve، Layer Zero و 1inch.

یک شروع نه چندان قوی برای آربیتروم

مدیریت آربیتروم پس از آنکه بنیاد پروژه به طور پیشگیرانه ۵۰ میلیون توکن را بدون منتظر ماندن برای تصویب نسخه اولیه پروپوزال بهبود آربیتروم خرج کرد، شروع جان‌فرسایی داشت. پس از انتشار این خبر، نسخه اولیه پروپوزال بهبود (AIP-1) رد شد.

با این حال، یک پروپوزال دیگر، با عنوان AIP 1.1، به تصویب رسید، چرا که همانطور که برنامه‌ریزی شده بود، جامعه به طور گسترده موافقت خود را با دریافت ۷۵۰ میلیون توکن آربیتروم از سوی این بنیاد انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا