اخباراخبار صرافی هاخبر فوری

مدیرعامل بایننس ثروت ۲۸ میلیارد دلاری خود را تکذیب کرد

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، در میان سه میلیاردر برتر جهان


طبق فهرست ثروتمندان بلومبرگ، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، قرار است در میان سه میلیاردر برتر جهان قرار بگیرد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، گزارش برخی رسانه‌ها در رابطه با ارزش خالص دارایی‌های‌اش را رد کرد و ادعا کرد که مبلغ اصلی فاصله زیادی با آنچه که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند دارد.

مدیر عامل بایننس در ۲۷ آوریل در توییتر به دنبال‌کنندگانش گفت که آخرین فهرست ثروتمندان بلومبرگ اطلاعات نادرستی در مورد ثروت او منتشر کرده است.

بر اساس این فهرست، چانگ پنگ ژائو در میان سه میلیاردر برتر جهان قرار دارد و دارایی خالص او ۲۸/۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

او در پیامی در پاسخ به این ادعا گفت: «این اعداد و ارقام اشتباه است. دارایی من نزدیک نیست و نمی‌دانم چرا این اخبار درمورد من منتشر شده است.» او توییت خود را با عدد ۴ آغاز کرد که ظاهراً به این معنی است که ثروت او باید چیزی بین ۱۹/۴ میلیارد دلار دن گیلبرت و ۱۳ میلیارد دلار اودی کوتاک باشد.

مدیرعامل بایننس همچنین اشاره کرد که او هرگز به صرافی ورشکسته FTX به چشم یک رقیب نگاه نکرده است و افزود: «ما از مبادلات بیشتر و مدیریت کارآمد در این فضا استقبال می‌کنیم.»

آخرین اقدام چانگ پنگ ژائو در اشاره به نادرستی گزارش‌ها، همسو با موضع انتقادی او در مورد نحوه نمایش جزییات این صنعت در مقالات توسط رسانه‌های اصلی است. این مدیر اجرایی مکررا اطلاعات منابع اصلی خبری، همچون بلومبرگ و فوربز را رد کرده است و اغلب گزارش‌های آنها را با نمودار FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) مقایسه می‌کند.

در اواخر فوریه، مدیرعامل بایننس به مقاله فوربز پاسخ داد که ادعا می‌کرد بایننس یک «مانور پنهانی» که شامل تراکنش ۱/۸ میلیارد دلاری می‌شود، در سال ۲۰۲۲ انجام داده است. چانگ پنگ ژائو در پاسخ استدلال کرد که فوربز از نحوه کار یک صرافی اطلاعی ندارد. 

پیش از این، چانگ پنگ ژائو گزارش بلومبرگ را مبنی بر اینکه بایننس در حال بررسی قطع روابط با شرکای تجاری آمریکا است، رد کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا