اخباراخبار بیت کویناخبار تحلیلیخبر فوری

آیا باید منتظر بیت کوین یک میلیون دلاری باشیم؟

سیگنال آرتور هیز برای بیت کوین یک میلیون دلاری

 

بیت کوین (BTC) در بحبوحه بحران بانکداری جهانی، توانسته است جهش عظیمی را ثبت کند. قیمت بیت کوین در ۶۰ روز گذشته ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده، در حالی که چندین بانک بزرگ، همچون سیلورگیت و سیلیکون ولی سقوط کرده‌اند. با این حال، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌مکس (BitMEX) همچنان بر این باور است که بحران بانکی موجود باعث می‌شود ارزش بیت‌کوین به یک میلیون دلار برسد.

آیا سقوط بانک فرست ریپابلیک به بیت کوین یک میلیون دلاری منجر می‌شود؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات ایالات متحده در حال انجام مذاکرات برای نجات فوری بانک در حال فروپاشی فرست ریپابلیک (First Republic) هستند. در این وضعیت، آرتور هیز، مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس اظهار کرد که ظاهرا باید منتظر ورشکستگی یکی دیگر از بانک‌های آمریکا در آستانه رکود تاریخی توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) باشیم.

آرتور هیز اشاره کرد که مشکل بانک فرست ریپابلیک، ترازنامه‌ای است که شامل تعداد کمی از خزانه‌ها و وام‌های تجاری املاک و مستغلات می‌شود. با این حال، این وام‌ها وثیقه واجد شرایطی برای برنامه تامین مالی بانکی به حساب نمی‌آیند.

وی افزود تا زمانی که برخی از بانک‌ها تصمیم به نجات سهام بانک فرست ریپابلیک با نماد FRC نگیرند، انتظار می‌رود که برنامه تامین مالی بانکی اجازه دهد تا وام‌های موجود به دست بانک‌های دیگر برسد. آرتور هیز انتظار دارد این وضعیت جدید قیمت بیت کوین را به ۱ میلیون دلار برساند.

به گردش درآمدن دلارهای تازه چاپ شده در گردش به بیت کوین اجازه می‌دهد تا با اضافه شدن چند تریلیون دلار دیگر، یک گام دیگر صعود کند. او افزود که صندوق ذخیره فدرال با حمایت از بخش بزرگتری از ترازنامه بانکی آمریکا، به رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

قیمت بیت کوین در ۷ روز گذشته حدود ۸ درصد افزایش یافته است. بیت کوین با قیمت متوسط ۲۹۳۹۱ دلار در زمان انتشار این خبر معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا