اخبار بیت کویناخبار بین الملل

گانگسترها، گربه‌ها و بیت کوین: هنری ۹ ساله بیت کوین را به کلاس درس می‌برد

آندریاس آنتونوپولوس جوان، یک کودک ۹ ساله در بریتانیا، سعی کرد قرص نارنجی بیت کوین را وارد کلاس درس کند–قرص نارنجی در دنیای رمزارزها به این معنی است که شخصی به اینکه بیت کوین تبدیل به ذخیره دارایی جهانی شود ایمان دارد و دیگران را با استاندارهای بیت کوین آشنا کند.

 تلاش این پسر ۹ ساله نشان می‌دهد که بیت کوین برای همه است و آموزش بیت کوین برای همه سنین است.

هنری که در بریتانیا زندگی می‌کند، یک سخنرانی جذاب و خنده‌دار در مورد بیت کوین برای همکلاسی‌های خود ارائه کرد. سایت کوین تلگراف با مادر هنری، نویسنده و حامی بیت کوین که از نام Decentrazuze در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، صحبت کرد تا اطلاعات بیشتری کسب کند.

توییت مادر هنری
توییت مادر هنری – منبع: حساب توییتر DecentraSuze

مادر هنری گفت: «واکنش معلم پسرم این بود: ارائه او بسیار آموزنده و جذاب بود و او دانش گسترده‌ای درباره این موضوع داشت.»

دسنترازوز (Decentrazuze)، یا سوزی، توضیح داد که هنری برای همکلاسی‌هایش سخنرانی کرد تا به آنها کمک کند درباره موضوعی که به نظر او جذاب است، بیاموزند، احتمالاً به این دلیل که مادر و پدرش شیفته بیت کوین هستند.

«دنیای هنری توسط بیت کوین احاطه شده است. من و پدرش مدام در مورد بیت کوین صحبت می‌کنیم. همیشه پادکست‌های بیت‌کوین در پس‌زمینه پخش می‌شود، و هنری اغلب سوالاتی از ما می‌پرسد از قبیل اینکه چگونه بیت‌کوین بالا و پایین می‌رود؟»

هنری که کودکی کنجکاو است، در سن ۱۸ ماهگی پیچ‌های تختخوابش را باز می‌کرد تا ببیند داخل آن چیست. بنابراین به طور طبیعی سوالات زیادی می‌پرسد. در حالی که بچه‌های کلاس هنری درباره کدنویسی یا فضا صحبت می‌کردند، هنری به مکاشفه درباره بیت کوین رضایت داد.

سوزی توضیح داد که سخنرانی هنری موفقیت‌آمیز بوده: «وقتی بیرون آمد، خیلی خوشحال بود. خیلی خوشحالم همکلاسی‌هایش از آن لذت می بردند چون ارائه او خنده‌دار بوده.» این ارائه نمونه عجیبی از محبوبیت و درک رو به رشد بیت کوین در بین نسل ‌های جوان است.

گربه بیت کوین هنری، مولی
گربه بیت کوین هنری، مولی


هنری یک گیف از گربه‌اش مولی و عکس‌هایی از خودش که لباس یک گانگستر را به تن کرده بود–برای سرگرمی همکلاسی‌هایش–قرار داده بود تا نشان دهد که بیت‌کوین برای مجرمان نیست.

با این حال، آیا هنری موفق شد که قرص نارنجی بیت کوین را به همکلاسی‌های خود بدهد؟ سوزی گفت که وقتی از پسرش پرسید که ارائه چطور پیش رفت، هنری پاسخ داد: «نمی‌دانم. با بچه‌ها هیچوقت نمی‌شود فهمید!»

تلاش‌های سازمان‌هایی مانند My First Bitcoin، برنامه آموزشی السالوادور برای کودکان، یا حتی اسباب‌بازی‌ها، کتاب‌ها و بازی‌های بیت‌کوینی که برای کمک به کودکان در یادگیری پول و بیت‌کوین در دسترس هستند، به هنری اطمینان خاطر می‌دهد.

متأسفانه، با وجود بهترین تلاش هنری، دوستش ویلیام گفت که ممکن است به دوج کوین علاقه‌مند باشد. ویلیام به ایلان ماسک در حمایت از توکن رمزنگاری که برای سرگرمی ایجاد شده است، یعنی دوج کوین، می‌پیوندد، اما همچنان هر بار که ایلان ماسک مولتی میلیاردر در توییت‌هایش از این میم کوین یاد می‌کند او خوشحال می‌شود.

 هنری تلفن ندارد، بنابراین هنوز نمی‌تواند بیت کوین ذخیره کند. سوزی به شوخی گفت: «خواهر بزرگتر او یک حساب کیف پول ساتوشی دارد، اما تنها جایی که او می‌تواند بیت کوین خرج کند در مطب استخوان‌درمانی پدرش است.»

عمل استئوپاتیک در نزدیکی لندن - انگلستان
عمل استئوپاتیک در نزدیکی لندن – انگلستان منبع: BTCmapdotorg

همانطور که در BTCMap.org نشان داده شده است، عمل استئوپاتیک در منطقه چلمزفورد یکی از معدود مکان‌هایی است که بیت کوین را می‌پذیرد. با این وجود، در حالی که بریتانیا به آرامی دارد با ارزهای غیرمتمرکز پر می‌شود، تجار بیشتری به این شبکه می‌پیوندند.

معلم هنری بازخورد دلگرم‌کننده‌ای را در مورد ارائه‌ او به اشتراک گذاشت، و اکنون بحث‌هایی در مورد اینکه آیا هنری می‌تواند صحبت بیت‌کوین را در سال بالا به دانش‌آموزان به‌عنوان آزمونی واقعی برای مهارت‌هایش ارائه کند، وجود دارد.

معلم حتی یادداشت دلگرم‌کننده‌ای به جای گذاشت و گفت که دسنترازوز باید به فعالیت‌های پسرش بسیار افتخار کند. با قضاوت بر اساس واکنش جامعه بیت کوین در توییتر، آنها نیز به هنری افتخار می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا