اخبار بیت کویناخبار تحلیلیتحلیل تکنیکال

امکان دارد بیت کوین به زودی شاهد یک اصلاح قیمت بزرگ باشد

در حالیکه قیمت بیت کوین به 25 هزار دلار نزدیک می‌شود، برخی تحلیل‌گران معتقدند یک اصلاح قیمت بزرگ در راه است.

در حالیکه قیمت بیت کوین به 25 هزار دلار نزدیک می‌شود، برخی تحلیل‌گران معتقدند یک اصلاح قیمت بزرگ در راه است.

قیمت بیت‌کوین (BTC) بازار را شگفت‌زده کرد. پس از اینکه قیمت بیت‌کوین در 16 فوریه از مرز 25000 دلار فراتر رفت، جامعه کریپتو خوشحال شد؛ پس از یک تلاش هشت ماهه، قیمت بیت کوین بالاخره به حد دلخواه رسید. اما در روز جمعه، قیمت آن کاهش یافت.

آیا قیمت بیت کوین سقوط می‌کند؟

اگرچه قیمت با فعالیت گاوها افزایش یافته است، اما عقب نشینی اخیر باعث شده است که تعداد کمی از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش بینی کنند که قیمت بیت کوین ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک کاهش جدید یا یک اصلاح قابل توجه باشد. علاوه بر این، کارشناسان معتقدند که افزایش قیمت اخیر به خرید سوداگرانه مربوط می‌شود و ممکن است در بلندمدت ادامه پیدا نکند.

بر اساس تحلیلی که اخیراً توسط حمزه، کارشناس ارزهای دیجیتال با نام مستعار، منتشر شده است قیمت بیت کوین در آستانه یک شکست بزرگ و روند نزولی است که قیمت‌های کف جدیدی در این ماه رقم می‌زند. بر اساس نظریه امواج الیوت، چارت قیمت بیت کوین  تکمیل موج پنجم متوالی را نشان می‌دهد. تجزیه و تحلیل او همچنین از این فرضیه پشتیبانی می کند که بیت کوین می تواند از سد 20 هزار دلار عبور کند و به سقوط بیشتر ادامه دهد.

آیا قیمت بیت کوین سقوط می‌کند؟
منبع: TradingView

برخی دیگر از کارشناسان بازار نیز همین نظر را بیان کرده اند. به عنوان مثال  il Capo Of Crypto، یک تحلیلگر معروف بازار کریپتو که از نام کاربری توییتر CryptoCapo استفاده می‌کند، به نظر خود در مورد احتمال بازگشت بیت کوین به سطوح ۱۲۰۰۰ دلاری پایبند بوده است.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

بررسی تحلیل‌های زنجیره‌ای BTC فاکتورهایی را نشان داد که به خرس‌ها و به کاهش قیمت فعلی کمک کرده‌اند. به عنوان مثال، طبق گفته CryptoQuant ، ذخیره صرافی‌ها برای BTC در حال رشد بود، که نشان می‌داد فشار فروش بالاتری وجود دارد. در بحبوحه افزایش صعودی، داده‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بیشتری بیت کوین‌های خود را برای کسب سود تبدیل به نقد کرده‌اند. علاوه بر این، در بیست و چهار ساعت گذشته کاهشی در علاقه باز برای BTC وجود داشت که بیش از نه درصد بود – که یکی دیگر از نشانه های نزولی بحرانی بود.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)
قیمت بیت کوین

علاوه بر این، باید توجه داشت که اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال بیت کوین در CoinGape ، فرصت خرید را پیشنهاد می‌کند که با میانگین‌های متحرک نشان داده می‌شود؛ «خرید» در 15 و «فروش» در سطح 2.

قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر با 24677 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 0.65 درصدی در 24 ساعت گذشته است، در مقابل افزایش 13 درصدی در هفت روز گذشته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا