اخبار بیت کویناخبار بین الملل

بازی‌های بیت کوین با همکاری صرافی‌های ارز دیجیتال وارد آفریقا می‌شود

با گسترش اپلیکیشن بازی Zebedee به آفریقا، و در تکمیل عملیات برزیل و فیلیپین، اقتصاد بازی‌های بیت کوین در این منطقه تقویت می‌شود. 

در حال حاضر گیمرها در آفریقا می‌توانند در حین بازی با بازی‌های کلاسیک مانند Counter-Strike بیت کوین ارسال و دریافت کنند.

Zebedee، یک پردازنده فین‌تک و پرداخت است که فضای بازی‌ها را هدف قرار می‌دهد، و با پلتفرم تبادل ارز دیجیتال Bitnob برای ارائه گزینه‌های پرداخت و پاداش بازی در آفریقا با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین (LN) همکاری کرده است.

در چارچوب این مشارکت، کاربران آفریقایی می‌توانند از طریق برنامه‌ها و بازی‌های مجهز به Zebedee بیت کوین کسب کنند. Zebedee به عنوان لایه دوم در بازی‌ها عمل می‌کند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا پاداش‌های خود در بازی را با ساتوشی، کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین، جایگزین کنند و سپس، از طریق مشارکت با Bitnob، می‌توانند به ارز محلی مانند نایرای نیجریه تبدیل شوند.

بن کوسنز، مدیر ارشد استراتژی Zebedee توضیح داد که این همکاری توسط توسعه‌دهندگان بازی انجام شده است که بیت کوین را برای مسابقات و سایر جوایز بازی در نظر داشتند.

به طور کلی، آفریقا منطقه مورد علاقه شبکه لایتنینگ بوده، و بخشی از آن به دلیل توانایی لایتنینگ برای تسهیل تراکنش‌های کوچک است.

بنیانگذار بیت کوین سنگال در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف گفت: «ریزتراکنش‌ها واقعیت اقتصادی ما به حساب می‌آیند». به همین دلیل او و بسیاری دیگر از سازندگان و توسعه دهندگان در منطقه آفریقا در حال بررسی شبکه لایتنینگ هستند.

اپلیکیشن Zebedee
گیمرها در حال حاضر می‌توانند با انجام بازی‌های پرطرفدار مانند Counter-Strike، بیت کوین کسب کنند – منبع: Zebedee

آفریقا از جمعیت جوانی بهره می‌برد که در حوزه دیجیتال بسیار فعال هستند. کوزنز ادامه داد: «ما شواهدی از تقاضای بالا برای پلتفرم خود در سراسر قاره آفریقا داریم که در آن قدرت خرید بیت‌کوین به میزان قابل‌توجهی بالاتر از بازارهایی مانند آمریکا و اروپا است.»

در واقع، تطابق شبکه لایتنینگ و بازی‌ها، به منزله یک روند رو به رشد در طول بازار نزولی است. کوزنز گفت: «این روند نشان‌دهنده یک تکامل طبیعی از چشم‌انداز سرگرمی‌های تعاملی است، که عملکرد بازی‌هایی که در آنها گیمرها پاداش دریافت می‌کنند، بهبود پیدا کرده که به عنوان یک روش خلاقانه برای سرگرم‌کردن کاربرها در مقایسه با رشد ضعیف بازار بازی‌های موبایلی نشانه مثبتی تلقی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا