اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

امکان دارد قیمت بیت کوین به ۲۲ هزار دلار افزایش یابد درحالی که ساختار بازار بیت کوین هنوز شکسته نشده است

قیمت بیت کوین در آخر هفته به ۲۲ هزاردلار نزدیک شد، در حالیکه تریدرها و تحلیل‌گران در مورد احساسات نزولی بازار هشدار دادند.

چارت کندل یک ساعته جفت ارز BTC/USD
چارت کندل یک ساعته جفت ارز BTC/USD – منبع: TradingView

تحلیل‌گران احساسات «هیستریک» در بازار کریپتو را رد می‌کنند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که جفت ارز BTC/USD در ۱۲ فوریه جهش‌های افزایشی کوچکی داشته‌اند.

پلتفرم Material Indicators توضیح داد که قیمت بیت کوین پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح سه هفته، هدفی برای نهنگ‌های فرصت طلب بوده است.

این پلتفرم با بارگذاری داده‌های بایننس نشان داد که سطح مقاومت بالاتر رفته و احتمال افزایش قیمت لحظه‌ای به تریدرها سطح فروش سودآورتری در حجم‌های بالا می‌دهد.

داده‌های دفتر سفارش بایننس
داده‌های دفتر سفارش بایننس – منبع: حساب توییتر Material Indicators

در عین حال، پایین‌ترین قیمت هفته شاهد واکنش‌های میانه‌رویی از سوی کاربران بازار بود. تریدر معروف، کریپتو تونی، نیز از روند فعلی قیمت بیت کوین راضی بود: «ساختار بازار بیت کوین هنوز به سمت نزولی شکسته نشده است.»

چارت مشروح جفت ارز BTC/USD
چارت مشروح جفت ارز BTC/USD – حساب توییتر Crypto Tony

شاخص قیمت مصرف‌کننده هفته مهم اقتصادی را هدایت می‌کند

قبل از بسته شدن هفته، برخی از الان بر روی داده‌های اقتصاد کلان هفته آینده به عنوان کاتالیزور بالقوه برای نوسانات تمرکز کرده‌اند.

انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ژانویه، که قرار است در ۱۴ فوریه منتشر شود، مهم‌ترین رویداد این ماه است.

مایکل ون دپوپ، موسس و مدیرعامل شرکت تجاری Eight، با اشاره به بازار خرده فروشی، شاخص تولید امپایر استیت و شاخص قیمت تولیدکننده که در هفته جاری منتشر می‌شود، گفت: «هفته بزرگی در پیش است.»

«من فکر می‌کنم که احتمالا شاهد ادامه کاهش شدید تورم خواهیم بود. قیمت بنزین نیز کاهش یافته است و این کاهش باعث می‌شود بازار صعودی شود.»

پلتفرم Material Indicators نیز همین نظر را داشته و گفت که انتظار دارد «نوسانات تا انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در سه شنبه ادامه داشته باشد.»

نمودار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)
نمودار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) – منبع: اداره آمار کار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا