اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین ظرف ۹۰ روز به ۱ میلیون دلار می‌رسد

مدیر ارشد فناوری سابق کوین بیس شرط‌بندی خود را بر سر قیمت بیت کوین باخت.

 

مدیر ارشد فناوری سابق کوین بیس، Balaji Srinivasan، بر روی این موضوع که قیمت بیت‌کوین ظرف ۹۰ روز آینده به یک میلیون دلار می‌رسد شرط‌بندی کرده و با این که این حرکت او واکنش‌های متفاوتی را در فضای کریپتو به دنبال داشته، اما اگر منطقی به داستان نگاه کنیم او در طرف بازنده این شرط قرار دارد. 

بالاجی در توییتر خود نوشت: «من به تازگی یک میلیون دلار از سرمایه‌ام را به دلیل چاپ تریلیون‌ها دلار از دست دادم.»

او افزود: «من شرط‌بندی را قبل از موعد پایان دادم و بیشتر از مقداری که قول داده بودم (۱/۵ میلیون دلار در مقابل ۱ میلیون دلار) اهدا کردم.» 

بالاجی اظهار کرد که ۵۰۰ هزار دلار به دو تیم از جمله تیم توسعه بیت کوین Chaincode Labs و ۵۰۰ هزار دلار دیگر به کاربر توییتر، جیمز مدلاک که شرط‌بندی را برنده شد، پرداخت کرده است. 

هدف از شرط‌بندی، همانطور که بالاجی در پست توییتری و ویدیوی کوتاه خود بیان کرد، این بود که ارزهای فیات مانند دلار با مشکلاتی روبرو هستند و این مشکلات ممکن است باعث افزایش قیمت بیت کوین شوند. 

در تاریخ ۱۶ مارس، مدلاک در توییتر خود نوشت: «حاضرم یک میلیون دلار شرط ببندم که افزایش شدید تورم در آمریکا رخ نخواهد داد.»

بالاجی در پاسخ به توییت مدلاک اعلام کرد: «این شرط بندی را قبول می‌کنم.» او درخواست کرد که مدلاک یک بیتکوین بخرد. اگر او (بالاجی) پس از ۹۰ روز شرط‌بندی را باخت، یک میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.

پس از مشخص شدن بخشی از جریان مربوط به این شرط‌بندی، مدلاک پیشنهاد دیگری داد مبنی بر اینکه این مبلغ مستقیماً به خیریه اهدا شود.

شرط‌بندی بالاجی واکنش‌های بسیاری را در فضای ارزهای دیجیتال برانگیخت.

روند قیمت بیتکوین (BTC)

قیمت بیتکوین (BTC) در روز سه‌شنبه با توجه به نوسانات بانکی اخیر و تمایل مجدد سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال افزایش یافت. براساس اطلاعات CoinMarketCap، ارزش این ارز دیجیتال برابر با حدود ۲۸۶۱۲ دلار بود که نشان می‌دهد در مقایسه با روز قبل حدود ۲/۱۰ درصد رشد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا