اخبار بیت کوین

بیت کوین در تابستان ۲۰۲۳ به ماه می‌رود

ایلان ماسک اعلام کرد بیت کوین در تابستان ۲۰۲۳ به ماه می‌رود.


ماموریت سفر فضایی بیت کوین به ماه در تابستان امسال پس از کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳؛ ایلان ماسک گفت: «مسابقه فضایی جدیدی آغاز شده است.»

بیت کوین سرانجام در تابستان ۲۰۲۳ به ماه می‌رود. ارسال اولین بیت کوین فیزیکی به ماه از مرکز فضایی کندی در فلوریدا در تابستان امسال نتیجه همکاری تکنولوژی استروبوتیک، BitMEX و مجله Bitcoin است.

فرایند آماده‌سازی بیت کوین فیزیکی برای پرواز به ماه که در فرودگر Peregine-1 ادغام شده است، دو سال طول کشیده است و اولین بار در سال ۲۰۲۱ این خبر اعلام شد.

این بیت کوین بخصوص همراه با یک آدرس عمومی و یک کلید خصوصی که روی آن حکاکی شده است به فضا می‌رود. مردم می‌توانند از زمین یا در فضا با ارسال بیت کوین اردینالز به ماه با آن تعامل داشته باشند. همراه با بیت کوین فیزیکی، بلاک جنسیس به عنوان ادای احترام به پروتکل ساتوشی روی یک صفحه فلزی نمایش داده می‌شود.

این یک لحظه تعیین‌کننده در صنعت کریپتو و نقطه عطفی برای اکتشافات فضا است. این اولین فرود نرم روی ماه از زمان ماموریت آپولو ۱۷ ناسا در سال ۱۹۷۲ خواهد بود.

استفان لوتز، مدیرعامل و مدیر مالی گروه BitMEX، گفت که بیت کوین برای همیشه در فضا خواهد ماند؛ به عنوان نشانه‌ای از دنیایی بدون مرز که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

«این فقط یک دستاورد برای BitMEX نیست، بلکه یک پیشرفت در تاریخ بشر محسوب می‌شود که شامل پرتاب اولین دارایی مالی به فضا است. هدف ما الهام بخشیدن به بشر برای تلاش برای یک ایجاد سیستم ارزشی منصفانه و عادلانه است.»

بزرگداشت این لحظه تاریخی همراه با حراج بیت کوین روی اکوسیستم Moon rock، کوین‌هایی که در نسخه‌های محدود ارائه می‌شوند و اردینالز بیت کوین و چند مجموعه دیگر خواهد بود.

ایلان ماسک درباره سفر بیت کوین به ماه چه می‌گوید؟

زمانی که ماموریت بیت کوین به ماه در سال ۲۰۲۱ اعلام شد، ایلان ماسک پاسخ داد: «مسابقه فضایی جدیدی آغاز شده است!» اسپیس ایکس (SpaceX) ایلان ماسک قصد دارد ماموریت DOGE-1 را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ تکمیل کند. اسپیس ایکس برای این ماموریت از سوی Geometric Energy Corp دوج کوین دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا