اخبار بیت کوین

زن خوش‌شانس نیویورکی در میانه روند طلاق، بیت کوین‌های شوهرش را پیدا می‌کند

یک حسابدار در مرحله طلاق به زن نیویورکی کمک می‌کند تا دارایی‌های بیت کوین شوهرش را پیدا کند.

 

زن خوش‌شانس نیویورکی در ابتدا مشکوک بود که شوهرش–که سالانه ۳ میلیون دلار درآمد داشت–تمام دارایی‌های خود را فاش نکرده بود که قرار بود در جریان طلاق بین آن دو تقسیم شود.

پس از اینکه یک حسابدار پزشکی قانونی در جریان ردیابی ۱۲ بیت کوین استش شوهر به این زن کمک کرد که قصد داشت آن را از همسرش مخفی کند، روند طلاق آنها تغییر کرد.

این زوج ۱۰ سال بود که ازدواج کرده بودند، اما همسر این مرد مشکوک بود که شوهرش تمام دارایی‌های خود را فاش نکرده است، که طبق قانون پس از طلاق بین آنها تقسیم می‌شود. این زن خانه‌دار–با نام مستعار ساریتا–به CNBC گفت که شوهرش سالانه ۳ میلیون دلار درآمد دارد که با رقم دارایی‌های اعلام شده او مطابقت نداشت.

این زن خوش‌شانس نیویورکی یک حسابدار پزشکی قانونی را برای این کار منصوب کرد، و در نهایت متوجه شد که شوهرش دارایی بیت کوین خود را (به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار)، که در یک کیف پول کریپتو نامشخص ذخیره شده بود، به دادگاه اعلام نکرده بود. 

ساریتا که هیچ اطلاعی از سرمایه‌گذاری بیت کوین همسرش نداشت، اظهار داشت: «هرگز به ذهن من خطوط نکرده بود که چنین سرمایه‌گذاری در کار بوده، چرا که در مورد این سرمایه‌گذاری هیچ صحبتی نداشتیم و برای من یک شوک بود.»

در نتیجه، شوهر این زن باید با بخشی از دارایی‌های بیت کوین خود خداحافظی کند. با توجه به اینکه فناوری بلاک چین تمام تراکنش‌ها را حفظ می‌کند و به عوامل خارجی اجازه نمی‌دهد ورودی‌ها را تغییر دهند یا حذف کنند، ردیابی سرمایه‌گذاری‌های کریپتو آسان‌تر از همتایان فیات آن است.

جالب است بدانید که متاورس به عنوان یکی از جدیدترین نوآوری‌های کریپتو، به فضایی محبوب برای ازدواج زوج‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است.

از سال ۲۰۲۱، زوج‌های بی‌شماری در فضاهای مجازی مبتنی بر متاورس ازدواج کرده‌اند و به این شکل به اعضای خانواده و دوستان خود این امکان را می‌دهند تا شاهد برگزاری این مناسبت‌های شاد باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا