اخبار بیت کوینخبر فوری

جک دورسی برای بهبود شبکه لایتنینگ بیت کوین =C را راه‌اندازی کرد

شرکت TBD، به رهبری جک دورسی، =C را با هدف بهبود شبکه لایتنینگ بیت کوین راه‌اندازی کرد.

شرکت TBD، به رهبری جک دورسی، =C را با هدف بهبود شبکه لایتنینگ بیت کوین راه‌اندازی کرد.

شبکه لایتنینگ (LN) یک شبکه پرداخت لایه دو است که برای تسهیل پذیرش جریان اصلی بیت کوین با امکان پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) سریع‌تر، ارزان‌تر و مطمئن‌تر ساخته شده است.

از زمان راه‌اندازی آن، نقدینگی و ظرفیت شبکه لایتنینگ رشد قابل توجهی از طریق پذیرش در دنیای واقعی داشته. علاوه بر این، =C آپدیت تدریجی را برای پشتیبانی از پذیرش مداوم بیت کوین در سطح جهانی ارائه می‌دهد.

تصویری از پذیرش گسترده شبکه بیت کوین لایتنینگ
تصویری از پذیرش گسترده شبکه بیت کوین لایتنینگ – منبع: =C

از طریق نقدینگی، خدمات و زیرساخت، =C به کاربران کیف پول، مشاغل و اپراتورهای شبکه لایتنینگ نود برای پرداخت‌های سریع‌تر و ارزان‌تر پاسخ می‌دهد.

در اطلاعیه رسمی آن آمده است: «ما قصد داریم نیازهای فوری شما را برآورده کنیم. آیا به دنبال پذیرش پرداخت‌های شبکه لایتنینگ برای کسب‌وکار خود هستید؟ به کیف پولی نیاز دارید که کانال یا لینک ورودی برای مشتریانتان داشته باشد؟»

خدمات لایه دو که به طور کلی عملیات بیت کوین را بهبود می‌بخشد، پذیرش اکوسیستم را در زندگی افراد آسان‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید بیت کوین را به عنوان روش پرداخت خود بپذیرید، راهنمای کوین تلگراف در مورد نحوه پرداخت در بیت کوین را حتماً بخوانید.

برنامه پرداختی محبوب جک دورسی، Cash App اخیراً نرم‌افزار حسابداری و مالیات رمزنگاری شده TaxBit را در خدمات خود ادغام کرده است. این حرکت به کاربران بیت کوین این امکان را می‌دهد تا روشی آسان برای گزارش مالیات‌های خود داشته باشند.

براساس گزارش کوین تلگراف، Cash App خدمات تجارت بیت کوین را در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرد و در سال بعد سپرده‌های بیت کوین را عرضه کرد. این شرکت ادعا می‌کند که بیش از ۱۰ میلیون کاربر بیت کوین دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا