اخبار بیت کویناخبار صرافی ها

پلتفرم معاملاتی لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) پس از ۱۰ سال فعالیت تعطیل می‌شود

مشتریان پلتفرم معاملاتی لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) دوازده ماه فرصت دارند تا ارزهای دیجیتال خود را از کیف پول LocalBitcoins خارج کنند، اما توصیه می‌شود که هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

پلتفرم ارز دیجیتال همتا به همتا (P2P) مستقر در فنلاند (LocalBitcoins) پس از ۱۰ سال ارائه خدمات به مشتریان خود، فعالیت‌های خود را تعطیل می‌کند. این پلتفرم با استناد به شرایط سخت بازار در زمستان جاری ارزهای دیجیتال، رسماً پایان خدمات خود را در ۹ فوریه اعلام کرد.

خدمات پلتفرم معاملاتی لوکال بیت کوینز شامل تسهیل معاملات بیت کوین بدون در نظر گرفتن واحد پول محلی بود. کاربران تبلیغات خود را در وبسایت قرار می‌دادند و نرخ خود را برای خرید و یا فروش بیت کوین تعیین می‌کردند.

این شرکت اعلام کرد: «صرف نظر از تلاش‌های ما برای غلبه بر چالش‌ها در طول زمستان سخت ارزهای دیجیتال، متأسفانه به این نتیجه رسیده‌ایم که پلتفرم معاملاتی لوکال بیت کوینز دیگر نمی‌تواند خدمات معاملاتی بیت کوین خود را ارائه دهد.»

پلتفرم معاملاتی لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) همه مشتریان خود را تشویق کرده تا دارایی‌های دیجیتال خود را از این پلتفرم خارج کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا