اخبار بیت کوین

آیا باید منتظر موج جدید افزایش قیمت بیت کوین باشیم؟

یک نهنگ بزرگ ۸۴۸۹۷ بیت کوین در پنج هفته جمع‌آوری کرد


داده‌های بلاک چین نشان می‌دهد که تعداد زیادی از بیت‌کوین‌ها خارج از فضای صرافی‌ها جابه‌جا شده‌اند که می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش قیمت پیش‌رو باشد.

فروش بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین (BTC)، اخیراً پس از عبور از قیمت ۳۰ هزار دلار، افزایش پیدا کرده است. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین (BTC) با قیمت ۲۷۰۵۴ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۵۲۴ میلیارد دلار است.

با این وجود، آدرس‌های مربوط به کیف پول این نهنگ بیت‌کوین در پنج هفته گذشته با نرخ ثابتی در حال انباشته کردن بیت کوین بوده‌اند. براساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Santiment، آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین که بین ۱ تا ۱۰ هزار بیت‌کوین دارند، در چند هفته گذشته ۸۵ هزار بیت‌کوین جمع‌آوری کرده‌اند. در آخرین گزارش آمده است که

در آدرس‌های مربوط به کیف پول نهنگ بزرگ بیت‌کوین در این مدت و در حالی که قیمت‌ها راکد هستند، مجموعاً ۸۴۸۹۷ دلار بیت‌کوین جمع‌آوری شده است. در چرخه انباشت قبلی در ژانویه، ۳۴/۴+ درصد افزایش قیمت ثبت شد.

یک نهنگ بیت کوین در طول پنج هفته مبلغ زیادی از این دارایی انباشته کرد
یک نهنگ بیت کوین در طول پنج هفته مبلغ زیادی از این دارایی انباشته کرد – منبع: Santiment

از سوی دیگر، حجم بالایی از بیت‌کوین‌ها از مبادلات خارج شده‌اند که می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قیمت بیت‌کوین عمل کند. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد که بیش از ۲۰ هزار بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته از صرافی‌ها خارج شده‌اند.

هدف بعدی بیت کوین چیست؟

بزرگترین نگرانی سرمایه‌گذاران این است که بیت کوین (BTC) از اینجا به بعد چه روندی را در پیش خواهد گرفت. مایکل ون دپوپ، تحلیلگر بازار رمزارز، می‌گوید: «در حالت صعودی، بیت کوین باید از 200 MA یا EMA یعنی 27600 دلار عبور کند که پس از آن قیمت بیت کوین می‌تواند تا 38000 تا 42000 دلار افزایش یابد.

با این حال، همانطور که مشاهده می‌کنیم، بیت کوین اخیراً همچنان با فشار فروش مواجه است. ون دپوپ در توضیح سطوح پشتیبانی گفت: «بیت کوین در نقطه مقاومت اول را رد می‌کند و یک منطقه قیمت حیاتی بین ۲۶۸۰۰ و ۲۷ هزار دلار را برای خود در نظر گرفته است. در صورتی که این منطقه قیمت را از دست بدهد، احتمالاً برای یک واگرایی صعودی بالقوه به پایین‌تر از قیمت ۲۶ هزار دلار خواهیم رسید. ماندن در این محدوده قیمت می‌تواند کمک‌کننده باشد و البته باید قیمت ۲۷۵۹۹ دلار را بشکند.

چارت ماهانه قیمت بیت کوین
چارت ماهانه قیمت بیت کوین – منبع: Santiment

در حالی که بیت کوین وارد مرحله ادغام شده است، برخی آلت‌کوین‌ها حرکت‌های قدرتمندی از خود نشان داده‌اند. لایت کوین در بحبوحه رویداد هاوینگ بعدی و افزایش فعالیت آدرس LTC20 از ۹۰ دلار گذشت. ریپل (XRP) نیز امروز ۷/۵ درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا