اخبار بلاک‌چیناخبار بیت کوین

آرگو علیرغم رشد ضعیف بیت کوین، تولید بیت کوین را افزایش می‌دهد

روند نزولی بیت کوین روی استخراج این رمزارز تأثیر چندانی نگذاشته است.

نرخ تولید روزانه بیت کوین آرگو در ماه فوریه علیرغم افزایش ۱۰ درصدی ماهانه در میانگین دشواری شبکه، ۷ درصد افزایش یافت.

شرکت استخراج بیت کوین Argo Blockchain، علیرغم افزایش قابل توجه مشکلات شبکه، تولید روزانه بیت کوین (BTC) خود را افزایش داده است.

این شرکت در آپدیت جدید خود در هفتم مارس اعلام کرد که در طول ماه فوریه، آرگو ۱۶۲ بیت کوین (BTC) استخراج کرد که معادل ۵/۷ بیت کوین در روز است

نرخ تولید روزانه بیت کوین آرگو در ماه فوریه از ۵/۴ بیت کوین تولید شده در روز در ژانویه، ۷ درصد افزایش داشت که این رقم علیرغم افزایش ۱۰ درصدی ماهانه در میانگین دشواری شبکه بوده است.

میزان دشواری استخراج بیت کوین معیاری است که مشخص می‌کند استخراج یک بلوک بیت کوین (BTC) چقدر دشوار است. دشواری بالاتر به نرخ هش یا قدرت محاسباتی اضافی برای تأیید تراکنش‌ها و استخراج کوین‌های جدید نیاز دارد.

براساس داده‌های Blockchain.com، میزان دشواری شبکه بیت کوین (BTC) در فوریه به بالاترین حد خود رسید و در ۲۵ فوریه به نرخ دشواری ۴۳ تریلیون رسید.

چارت تاریخی میزان دشواری بیت کوین (BTC)
چارت تاریخی میزان دشواری بیت کوین (BTC) – منبع: Blockchain.com

این خبر در حالی منتشر می‌شود که صنعت پیش‌بینی می‌کند تعدیل میزان دشواری بیت کوین (BTC) بعدی در دهم مارس رخ دهد. طبق داده‌های BTC.com، میزان دشواری بعدی ۴۳/۴ تریلیون تخمین زده می‌شود.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، شرکت آرگو مرکز استخراج پرچمدار خود، هلیوس (Helios) را به شرکت سرمایه‌گذاری مایک نووگراتز، یعنی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در بحبوحه بازار سخت کریپتو در سال ۲۰۲۲ فروخت.

با وجود ادامه استخراج با استفاده از امکانات و تسهیلات گلکسی، آرگو پس از فروش شاهد کاهش تولید بیت کوین (BTC) خود بود. ماه‌ها قبل از معامله، استخراج ماهانه بیت کوین (BTC) در آرگو بیش از ۲۰۰ بیت کوین بود.

آرگو تنها شرکت استخراجی نیست که افزایش میزان دشواری بیت کوین (BTC) در ماه فوریه روس آن تأثیری نگذاشته است.

ماینرهای دیگری مانند سایفر ماینینگ (Cipher Mining) در ماه ژانویه ۱۶ درصد بیت کوین بیشتری تولید کردند.

ماراتن دیجیتال (Marathon Digital) نیز میانگین تولید بیت کوین (BTC) روزانه خود را در مقایسه با ژانویه ۱۰ درصد افزایش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا