اخبار بلاک‌چیناخبار بین المللخبر فوری

افزایش ۴۰ درصدی قیمت توکن کانفلاکس (Conflux) در همکاری جدید با تلکام چین

شبکه بلاکچین کانفلاکس (Conflux) به تازگی با شرکت مخابراتی دولت چین (China Telecom)، برای توسعه سیم‌کارت‌های دارای بلاک چین شریک شده است.

کانفلاکس (Conflux) نوعی بلاکچین امن و قابل اطمینان است که توان بالای عملیاتی و مقیاس‌پذیری را فراهم می‌کند.

شبکه کانفلاکس (Conflux) به تازگی با شرکت مخابراتی دولت چین (China Telecom)، دومین ارائه‌دهنده مخابرات این کشور، برای توسعه سیم‌کارت‌های دارای بلاک چین شریک شده است.

شبکه کانفلاکس (Conflux) در یک رشته توییت پس از اعلام این خبر اشاره کرد که این غول مخابراتی اولین برنامه آزمایشی خود را در اواخر امسال در هنگ کنگ راه‌اندازی خواهد کرد.

طبق این رشته توییت، این محصول وب 3 بزرگترین محصول سخت‌افزاری بلاکچین خواهد بود که تا به حال در سطح جهانی دیده شده و بیشترین تعداد کاربر و برنامه‌ها را دربرمی‌گیرد. شرکت مخابراتی دولت چین بیش از ۳۹۱ میلیون مشترک تلفن همراه دارد.

براساس داده‌های CoinGecko، توکن بومی شبکه کانفلاکس (Conflux)، یعنی CFX، پس از اعلام این خبر بیش از ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

شبکه کانفلاکس (Conflux) در ژانویه فاش کرد که نسخه چینی اینستاگرام (Little Red Book) ادغام خواهد شد. این مشارکت به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT های خود را روی این پلتفرم نمایش دهند.

مینگ وو، مدیر ارشد فناوری شبکه کانفلاکس (Conflux)، در آن زمان گفت که قرار است این شبکه «مهره‌های اصلی صنعت اینترنت» در چین را به هم متصل کند که جهت پذیرش وب 3 تلاش بسیاری کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا