اخبار بلاک‌چیناخبار دیفایاخبار صرافی ها

تغییر استراتژی پروتکل هلیو و مشارکت با صرافی Wombat

گسترش دسترسی در اکوسیستم دیفای به کمک پروتکل هلیو


پروتکل هلیو (Helio) مجموعاً ۳/۵ میلیون دلار از نقدینگی اولیه را از سهام توکن HAY به صرافی Wombat منتقل کرده است تا نرخ درصدی سالانه (APR) را برای این دو استخر افزایش دهد و همچنین موقعیت خود را در فضای دیفای تثبیت کند.

معرفی استخرهای جدید هلیو در صرافی Wombat 

پروتکل هلیو جزئیات مراحل بعدی مشارکت خود را با صرافی Wombat به عنوان بخشی از توسعه استراتژیک کلیدی در مسیر خود به اشتراک گذاشته است.

اخیراً، پروتکل وام‌دهی اعلام کرده است که برای حذف تدریجی سهام HAY و انتقال نقدینگی موجود از تک سهامداری HAY به استخرهای آن در بورس Wombat گام‌های مهمی برداشته است.

به گفته هلیو، این اقدامات امکانات نقدینگی پیشرفته و نرخ‌های درصدی سالانه (APR) را به کاربران ارائه می‌دهد و مشارکت بین این پروتکل و صرافی Wombat را تقویت می‌کند.

پروتکل هلیو یک پلتفرم غیرمتمرکز وام‌دهی وثیقه و سرمایه‌گذاری نقدینگی است که برای استقراض و کسب بازدهی در HAY طراحی شده است؛ نوعی از استیبل کوین که با بایننس کوین وثیقه می‌شود.

پروتکل اثبات سهام (PoS) برای همه

هلیو با استفاده از پاداش‌های اثبات سهام (PoS)، سهام نقدینگی و دارایی‌های بازدهی، به دنبال آن است که HAY را به استیبل کوین برتر در اکوسیستم زنجیره بایننس تبدیل کند. این پروتکل همچنین به عنوان یک دائو عمل می‌کند تا به جامعه خود این اختیار را بدهد که بر خزانه، استخر درآمد و جهت‌گیری آینده پروتکل نظارت کند.

پروتکل هلیو دو استخر جدید را در صرافی Wombat راه‌اندازی کرد، به نام‌های Smart HAY Pool و Stable Guild Pool و اولین دسته از ۳/۵ میلیون نقدینگی HAY را به این استخرها منتقل کرد.

استخر Smart HAY از نقدینگی ۳ میلیون دلاری HAY، USDC و USDT تشکیل شده است و از طریق سیستم نقدینگی عمیق، بهترین قیمت‌ها را به همراه تجربه‌ای بی‌نظیر از استخر نقدینگی ارائه می‌کند.

در همین حال، Stable Guild Pool دارای چندین استیبل کوین دیفای در زنجیره بایننس است، از جمله پروتکل HAY در هلیو، Coin98’s $CUSD، فرکس از Frax Finance، OvernightFi و موارد دیگر.

در حالی که اولین استخر دارای استیبل کوین‌های معتبری مانند USDC، USDT، DAI و BUSD است که آن را به گزینه‌ای کم‌خطرتر تبدیل می‌کند، بقیه امکانات را به عنوان جایگزینی کارآمدتر برای کسانی که مایل به پذیرش ریسک بالاتر در این فضا هستند نشان می‌دهد.

پروتکل وام‌دهی به انتقال نقدینگی بیشتر به صرافی Wombat ادامه خواهد داد تا زمانی که شرط‌بندی به طور کامل حذف شود.

کاربران می‌توانند وجوه خود را در سهمیه HAY به استخر هوشمند HAY یا استخر صنفی پایدار منتقل کنند تا نقدینگی بیشتر و نرخ‌های درصدی سالانه بالاتری دریافت کنند.

این موضوع همچنین یکی از برنامه‌های استراتژیک پروتکل هلیو برای تعمیق همکاری و تقویت مشارکت با سایر پروژه‌های استیبل کوین دیفای است.

استراتژی انتقال نقدینگی به افزایش معیارهای کلیدی برای پروتکل هلیو، مانند حجم معاملات، دریافت‌کنندگان وام و دارندگان آن کمک می‌کند.

گسترش دسترسی در اکوسیستم دیفای به کمک پروتکل هلیو 

پروتکل هلیو به همکاری با تمام شرکای خود ادامه می‌دهد تا توجه هر چه بیشتر جامعه بایننس را برای پیشبرد امور مالی غیرمتمرکز و استیبل کوین غیرمتمرکز جلب کند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های به‌روزشده هلیو، کاهش موقت نرخ بهره وام به ۰ درصد است تا کاربران بیشتری را به استفاده از خدمات وام‌دهی تشویق کند.

علاوه بر این، این پروتکل با یک پلتفرم جدید دیفای به نام USDFi همکاری کرده است تا به کاربران امکان قرض گرفتن، قرض دادن و ترید HAY، توکن اصلی پروتکل هلیو را در USDFi بدهد.

از سوی دیگر، پروتکل هلیو همچنین مشارکت استراتژیک خود را با Frax Finance اعلام کرده است که هدف آن تشویق استخرهای نقدینگی HAY و FRAX در صرافی Wombat و Thena Fi در کنار سایر فعالیت‌های مشارکتی این دو پلتفرم است.

در نهایت، همه این تلاش‌ها برای تقویت موقعیت پروتکل هلیو در فضای استیبل کوین غیرمتمرکز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا