اخبار بلاک‌چین

سرمایه‌گذاران یاتیفای (YCHT) را جایگزین آوه (AAVE) و کاوا (KAVA) می‌کنند

یاتیفای (YCHT): روشی جدید برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد غیرفعال


عواملی همچون مقررات، افزایش نرخ بهره، بحران‌های بانکی و تورم علاقه سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال را کاهش داده است و به‌طور ویژه بر ارزهای دیجیتال مانند آوه (AAVE) و کاوا (KAVA) تأثیر گذاشته است.

در نتیجه، سرمایه‌گذاران به دنبال جایگزین‌هایی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های واقعی هستند. این موضوع باعث ایجاد پروژه‌ای به نام یاتیفای (Yachtify) شد. این پروژه به افراد این امکان را می‌دهد که سهمی از سهام قایق‌های تفریحی داشته باشند.

یاتیفای (YCHT): روشی جدید برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد غیرفعال

مالکیت قایق‌های تفریحی مدت‌هاست که تبدیل به روشی برای سرمایه‌گذاری افرادی شده است که درآمد بالایی دارند. با این حال، پروژه جدید یاتیفای قصد دارد با معرفی یک مدل مالکیت در سهام به مدل مرسوم سرمایه‌گذاری پایان دهد و در بازار سرمایه‌گذاری NFTها و فناوری بلاک چین نفوذ کند.

این پلتفرم به دنبال این است که بخش قایق‌های تفریحی لوکس را برای همه در دسترس قرار دهد. علاوه بر این، یاتیفای پتانسیل رشد فوق‌العاده بازار قایق‌های تفریحی را که ناشی از افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر است، تشخیص داده است.

یاتیفای (Yachtify) می‌خواهد به سرمایه‌گذاران با هر سطحی از درآمد، مزایای داشتن یک قایق تفریحی را بدون هزینه‌ها و مسئولیت‌های کامل مربوط به نگهداری از آن، ارائه دهد. این رویکرد جدید قرار است صنعت را متحول کند، مالکیت و سرمایه‌گذاری قایق‌های تفریحی را فراگیرتر و در دسترس‌تر کند و فرصت‌های رشد جدیدی در فضای ارزهای دیجیتال به وجود بیاورد.

کسانی که در پیش‌فروش فعلی توکن سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توانند در هنگام فروخته شدن یا اجاره قایق تفریحی خود منتظر تخفیف، مزایای VIP و درآمد غیرفعال باشند. یاتیفای (Yachtify) در حال حاضر در مرحله اولیه فصل پیش‌فروش خودش است و سهام آن با قیمت ۰/۱ دلار به ازای هر توکن به فروش می‌رسد.

آینده پلتفرم وام‌دهی آوه (AAVE)

آوه (AAVE) یک پروتکل غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از ۲۰ دارایی مختلف به عنوان وثیقه، رمزارز قرض دهند. این پلتفرم دارای یک توکن دولتی به نام آوه (AAVE) است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به صورت جمعی در مورد مسیر پروتکل تصمیم بگیرند.

علیرغم ادغام و شراکت با ۳۰ شرکت از جمله وان اینچ (1inch)، کرو (Curve) و سینتتیکس (Synthetix)، رمزارز آوه (AAVE) تلاش بسیاری برای جذب سرمایه‌گذاران در فضای کریپتو کرده است.

در حال حاضر، قیمت معاملاتی آوه ۶۴/۱۷ دلار است، با کاهش ۴/۷۵- درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و کاهش ۷- درصدی در ۷ روز گذشته.

در همین حال، آوه (AAVE) هنوز ۹۰/۳۰٪ از بالاترین رکورد خود یعنی ۶۶۱/۶۹ دلار که در ۱۸ مه ۲۰۲۱ ثبت شده بود فاصله دارد.

حجم معاملات کاوا (KAVA) نتوانست قیمت را بالا ببرد

کاوا (KAVA) یک بلاک چین لایه یک است که قابلیت همکاری و سرعت Cosmos را با قابلیت‌های توسعه‌دهنده اتریوم ترکیب می‌کند. با این حال، این پلتفرم اخیراً هیچ پیشرفت پروژه بزرگی در فضای کریپتو نداشته است.

از سوی دیگر، کاوا (KAVA) اعلام کرده است که آپدیت مورد انتظار Kava 13 در دهم مه ۲۰۲۳ راه‌اندازی خواهد شد. آپدیت Kava 13 به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا پروتکل‌های خود را گسترش دهند و تجربه کاربری را در سراسر اکوسیستم کاوا (KAVA) بهبود ببخشند. 

در رابطه با فعالیت بازار، کاوا (KAVA) در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۱۲۰/۷۰ درصدی در حجم معاملات خود بوده است که نشان‌دهنده افزایش فعالیت بازار است.

در حال حاضر، کاوا (KAVA) با ۰/۷۳۵۵۴۹ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۶,۱۲۱,۴۱۲ دلار معامله می‌شود. قیمت این توکن طی هفته گذشته ۳/۱۹ درصد کاهش یافته است. با این حال، قیمت کاوا (KAVA) در ۲۴ ساعت گذشته ۶/۴۲ درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا