اخبار بلاک‌چین

امکان خرید رمزارز با استفاده از فیات در متامسک

امکان پرداخت از طریق PayPal، حواله‌های بانکی و ACH فوری

این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف، مانند کارت‌های نقدی یا اعتباری، PayPal، حواله‌های بانکی و ACH فوری، ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

ارائه‌دهنده کیف پول ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن غیرمتمرکز متامسک (MetaMask) از راه‌اندازی ویژگی جدیدی خبر داده است که به کاربران امکان می‌دهد رمزارز را با ارز فیات مستقیماً از پورتفولیوی خود خریداری کنند. هدف از این حرکت، ارائه راهی آسان‌تر به کاربران برای خرید ارز دیجیتال با استفاده از ارز فیات است.

متامسک اعلام کرده که ویژگی Buy Crypto اکنون در پورتفولیو Dapp فعال است و امکان یک خرید ساده را فراهم می‌کند.

این ویژگی جدید Buy Crypto به کاربران متامسک این امکان را می‌دهد تا با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف، از جمله کارت‌های نقدی یا اعتباری، PayPal، حواله‌های بانکی و ACH (خانه تسویه خودکار) آنی، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را خریداری کنند. این سرویس برای کاربران بیش از ۱۸۹ کشور جهان عرضه خواهد شد و بیش از ۹۰ توکن را در هشت شبکه مختلف از جمله اتریوم، Polygon، Arbitrum، BNB Smart Chain، Avalanche Contract Chain، Fantom، Optimis و Celo ارائه خواهد کرد.

برای دسترسی به این ویژگی، کاربران متامسک می‌توانند کیف پول‌های خود را به پورتفولیوی Dapp متصل کنند یا روی دکمه «خرید» در کیف پول متامسک کلیک کنند. از آنجا، کاربران می‌توانند منطقه، روش پرداخت، و توکن و شبکه‌ای را که می‌خواهند از آن خریداری کنند، انتخاب کنند.

این ویژگی همچنین فاکتورهای مختلفی مانند موقعیت مکانی کاربر و مقررات محلی را در نظر می‌گیرد تا یک قیمت سفارشی برای هر خرید ارائه کند. هنگامی که کاربر یک مظنه را انتخاب کرد، برای تکمیل تراکنش به وب‌سایت ارائه‌دهنده شخص ثالث هدایت می‌شود. سپس وجوه مستقیماً به کیف پول متامسک کاربر واریز می‌شود.

در طول سال‌های اخیر، متامسک با چندین سازمان همکاری کرده است تا به کاربران جدید در پلتفرم خود کمک کند و خدمات بهتری ارائه دهد.

در سال ۲۰۲۲، متامسک با PayPal همکاری کرد تا به کاربران خود امکان خرید و انتقال اتر از طریق پلتفرم PayPal را بدهد. این سرویس که در ۱۴ دسامبر اعلام شد، کاربران را قادر می‌سازد تا با ورود به برنامه موبایل متامسک، اتریوم را از PayPal به متامسک انتقال دهند و سپس آنها را به حساب PayPal خود هدایت می‌کند تا تراکنش‌ها را تکمیل کنند.

علاوه بر این، در ۲۱ مارس، متامسک خبر از ادغام جدیدی با MoonPay داد که به کاربران نیجریه‌ای اجازه می‌دهد رمزارز را از طریق نقل و انتقالات بانکی فوری خریداری کنند. ویژگی جدید که در موبایل متامسک و پورتفولیوی DApp موجود است، روش ساده‌تر و ارزان‌تری را برای خرید کریپتو بدون استفاده از کارت‌های اعتباری یا نقدی ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا