اخبار بلاک‌چیناخبار قانون‌گذاری

دارایی‌های تتر از بدهی‌هایش بیشتر شده است

طبق گزارش شرکت خدمات مالی و بانکداری فیلیپینی بانکو دی اورو (BDO)، دارایی‌های تلفیقی تتر از بدهی‌های تلفیقی آن بیشتر است.

طبق گزارش شرکت خدمات مالی و بانکداری فیلیپینی بانکو دی اورو (BDO) در تاریخ در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، دارایی‌های تلفیقی تتر به حداقل ۶۷ میلیارد دلار رسیده که حداقل ۹۶۰ میلیون دلار از بدهی‌های تلفیقی آن بیشتر است.

شرکت خدمات مالی و بانکداری بانکو دی اورو، ذخایر تتر، صادرکننده بزرگترین استیبل کوین جهان را بازرسی و تأیید کرده است.

طبق گزارشی که در ۹ فوریه منتشر شد، صحت گزارش ذخایر تلفیقی تتر در ۳۱ دسامبر   ۲۰۲۲ تأیید شد..

شاخص نگهداشت مشتری (CRR) نشان می‌دهد که دارایی‌های تلفیقی تتر حداقل به ۶۷ میلیارد دلار می‌رسد که از بدهی‌های تلفیقی ۶۶ میلیارد دلاری بیشتر است و با احتساب ذخایر اضافی به حداقل ۹۶۰ میلیون دلار می‌رسد.

علاوه بر کاهش وام‌های تضمین شده تتر، این گزارش همچنین نشان می‌دهد که تتر سال ۲۰۲۲ را طوری به پایان رساند که هیچ اوراق تجاری نداشت.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، تتر اوراق تجاری را تا اواسط اکتبر به طور کامل از ذخایر USDT حذف کرد و این سرمایه گذاری‌ها را با اسناد خزانه‌داری ایالات متحده جایگزین کرد. این شرکت در ابتدا در ژوئن ۲۰۲۲ برنامه خود را برای حذف اوراق تجاری موجود در ذخایر USDT اعلام کرد. در آن زمان، اوراق تجاری کمتر از ۲۵٪ از کل ذخایر USDT را به مبلغ ۸۲ میلیارد دلار تشکیل می‌داد.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether و Bitfinex، روز پنجشنبه در توییتر اشاره کرد که تتر در بازار سطح مقاومت بالایی از خود نشان داده است و خبر از یک رویداد قوی سیاه دارد که به تعدادی از شرکت‌های ارزهای دیجیتال در بحبوحه بازار نزولی سال ۲۰۲۲ ضربه زد.

قوی سیاه به یک رویداد غیرقابل ‌پیش‌بینی گفته می‌شود که معمولاً پیامدهای بالقوه شدیدی در بازار کریپتو دارد.

تتر رویکردی برتر در مدیریت ریسک نشان داد که به حفظ جایگاه خود در بازار و تثبیت سود منجر شد. تتر پیشروی در ساخت فناوری‌های بیت کوین و استیبل کوین، سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و زیرساخت‌های اساسی همچنان متعهدانه عمل می‌کند.

شرکت بانکو دی اورو (BDO) خاطرنشان کرد که نظر حسابرس فقط به شاخص نگهداشت مشتری (CRR) و کل دارایی‌های تلفیقی و کل بدهی‌های تلفیقی مربوطه در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ محدود می‌شود. فعالیت‌های قبل و بعد از این تاریخ در نظر گرفته نشده است.

مؤسسه حسابرسی اعلام کرد که هیچ  معیار سنجشی برای اطمینان از فعالیت‌های مالی یا غیرمالی در تاریخ‌ها یا زمان‌هایی غیر از آنچه در گزارش ذکر شده، ارائه نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا