اخبار بلاک‌چیناخبار صرافی ها

راه‌اندازی یونی سوآپ در زنجیره BNB با هدف افزایش نقدینگی

حمایت ۶۶ درصدی از فعالیت پلتفرم یونی سوآپ در زنجیره BNB

پلتفرم یونی سوآپ (Uniswap) نوعی صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه اتریوم است، که افراد می‌توانند در آن به مبادله توکن‌های ERC20 بپردازند.

پس از دریافت حمایت ۶۶ درصدی از طرف رای دهندگان در ماه فوریه، راه‌اندازی پروتکل v3 یونی سوآپ اکنون در زنجیره BNB با موفقیت انجام شده است.

صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ در زنجیره BNB ، بلاک چین قرارداد هوشمند ساخته شده توسط بایننس، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

بیش از ۵۵ میلیون دارنده توکن یونی سوآپ به پیشنهاد پلتفرم پلاسما (0x Plasma Labs)، در ماه فوریه به فعالیت پروتکل v3 یونی سوآپ در زنجیره BNB رای مثبت دادند که با موفقیت به تصویب رسید.

این پیشنهاد به دلیل نیاز یونی سوآپ به گسترش دامنه فعالیت خود و به طور بالقوه، رشد بیشتر و پذیرش دیفای مطرح شد.

پیش از این، ورم‌هول (Wormhole) به عنوان پل ارتباطی بین پروتکل و اکوسیستم BNB Chain عمل می‌کرد. 

بر اساس این اطلاعیه، گسترش زنجیره BNB چندین مزیت از جمله رشد کاربر، هزینه‌های کمتر و ورود به بازارهای جغرافیایی جدید را ارائه می‌کند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که این فعالیت روی زنجیره BNB توانایی پروتکل یونی سوآپ را برای خدمت‌رسانی به کاربران در فضای وب3 افزایش می‌دهد و گامی به سمت افزایش دسترسی و نقدینگی برای کاربران آن است.

آغاز فعالیت این پلتفرم به این معنی است که کاربران پروتکل یونی سوآپ می‌توانند از اکوسیستم زنجیره BNB برای تجارت و مبادله توکن‌ها در سراسر شبکه استفاده کنند.

این ادغام همچنین به یونی سوآپ اجازه می‌دهد تا با جامعه توسعه دهندگان مالی غیرمتمرکز زنجیره BNB، یعنی دیفای، از یک منبع نقدینگی بهره برده و آگاهی و پذیرش را در بین سرمایه‌گذاران خرده فروش و نهادی افزایش دهد.

طبق این اطلاعیه، راه‌اندازی با نیاز صنعت دیفای برای دسترسی بیشتر و سازگاری با بلاک چین مطابقت دارد.

انتظار می‌رود راه‌اندازی در ادامه به رشد یونی سوآپ و زنجیره BNB کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا