اخبار بلاک‌چیناخبار تحلیلیمعرفی رمز ارز ها

با ۱۲ دلار میلیونر شیبا اینو (SHIB) شوید

پیشرفت چشم‌گیر شیبا اینو (SHIB) از آگوست ۲۰۲۰

از زمان راه‌اندازی این رمزارز در آگوست ۲۰۲۰ به عنوان یک رقیب مستقیم برای دوج کوین (DOGE)، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) با الهام از سگ‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده و اکنون تریدرها و سرمایه‌گذاران کریپتو می‌توانند بیش از یک میلیون کوین شیبا اینو (SHIB) را با کمتر از ۱۲ دلار به دارایی‌های خود اضافه کنند.

در زمان انتشار این خبر، ۱ دلار می‌تواند ۹۰۶۶۱ شیبا اینو (SHIB) را برای شما به ارمغان بیاورد. البته با توجه به اینکه در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۱۰۳ دلار در حال تغییر است.

بر اساس محاسبات، یک سرمایه‌گذاری نسبتاً کوچک ۱۲ دلاری، می‌تواند ۱,۰۸۷,۹۳۲ شیبا اینو (SHIB) را برای شما به ارمغان بیاورد.

شیبا اینو (SHIB) از آگوست ۲۰۲۰ بسیار پیشرفت کرده و در اواخر اکتبر ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۶۹٪ افزایش قیمت داشته و به بالاترین حد خود، یعنی ۰/۰۰۰۰۷۹۲۴ دلار رسید.

قیمت این رمزارز، از آن زمان تاکنون، ۸۶٪ کاهش یافته است، اما کسانی که شیبا اینو (SHIB) را قبل از بالاترین قیمت آن خریداری کرده‌اند، با فروش آن در این اوج قیمت–بسته به میزان سرمایه‌گذاریشان–سود قابل توجهی کسب کرده‌اند.

 

تحلیل قیمت شیبا اینو (SHIB)

قیمت فعلی شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر با کاهش ۱/۵۸٪ درصدی در روز، ۱۳/۹۸ درصدی در طول هفته و ۱۳/۳۲ درصد در سی روز گذشته روبرو بوده است.

با این حال، این رمزارز، نسبت به نوبت سالانه خود، ۳۵/۷۴ درصد افزایش داشته که ناشی از خوش‌بینی کلی در بازار رمزارزهاست.

 

چارت قیمت شیبا اینو (SHIB)
چارت قیمت شیبا اینو (SHIB) – منبع: Finbold

همچنین، ذکر این نکته مهم است که شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر پانزدهمین دارایی دیجیتال بزرگ در بازار از نظر ارزش بازار است که طبق آخرین اطلاعات CoinMarketCap، در زمان انتشار این خبر بالغ بر ۶/۰۶ میلیارد دلار بود.

 

آیا شیبا اینو (SHIB) می‌تواند شما را میلیونر کند؟

اگرچه ممکن است اعداد و ارقام مربوط به شیبا اینو (SHIB) ناچیز به نظر برسند، شیبا اینو (SHIB) این پتانسیل را دارد که در آینده افزایش قیمت را تجربه کند و حتی یک سرمایه‌گذار دقیق را که بازار را به خوبی رصد می‌کند، به یک میلیونر تبدیل کند. اگرچه هنوز تا رسیدن به بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) راه درازی در پیش دارد.

در مقایسه با قبل، در سپتامبر ۲۰۲۱، یک میلیون کوین شیبا اینو (SHIB) را می‌شد تنها با ۷ دلار خریداری کرد که نشان‌دهنده این افزایش قیمت ثابت در طول زمان است. در نهایت، همه چیز به مشاهده دقیق شرایط بازار، میزان پولی که فرد مایل به سرمایه‌گذاری در آن است و همچنین ارزش توکن در زمان فروش بستگی دارد.

در همین حال، تیم شیبا اینو (SHIB) سخت در حال توسعه شبکه لایه ۲ به نام شیباریوم بوده و توسعه‌دهنده اصلی آن Shytoshi Kusama اخیراً از طریق توییتر خود به مردم اطلاع داد که ShibaSwap تنها صرافی غیرمتمرکز رسمی برای اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) و شیباریوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا