خبر فوری

آرتور چئونگ می‌گوید افراد ریسک‌پذیر در بازار ارزهای دیجیتالی پاداش دریافت خواهند

رشد بخش‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتالی با وجود وضعیت ضعیف بازار

 

آرتور چئونگ، سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر دنیای ارزهای دیجیتالی، می‌گوید دو بخش ارزهای دیجیتالی با وجود وضعیت ضعیف بازار در حال رشد هستند.

چئونگ، بنیانگذار DeFiance Capital، به ۱۴۷۵۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر می‌گوید که سهام نقدینگی و مبادلات مشتقات غیرمتمرکز ارزش توجه را دارند.

دو بخش در کریپتو وجود دارد که با وجود شرایط کند بازار همچنان به سرعت در حال رشد هستند. کسانی که به دقت به وضعیت بازار توجه می‌کنند و حاضر به ریسک هستند، در آینده پاداش خوبی خواهند گرفت.

لیکویید استیکینگ: زمان صف برای استیکنیگ اتریوم اکنون بیش از ۴۰ روز است، تقاضا برای استیکینگ بسیار بیشتر از میزان عرضه‌ای است که اتریوم می‌تواند ارائه دهد.

مبادله غیرمتمرکز مشتقات: به نظر می‌رسد برخی از بهترین تیم‌های دیفای حتی با وجود بازار نزولی، درآمد سالانه ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلاری کسب کرده‌اند.

چئونگ هفته گذشته در توییتر اشاره کرد که نسبت حجم مبادلات غیرمتمرکز نسبت به صرافی‌های متمرکز در بالاترین حد خود قرار دارد.

«تصور کنید آینده صرافی‌های ارز دیجیتال به شدت چندقطبی خواهد شد. در این صورت شما صرافی‌های کریپتو بسیار سازگاری خواهید داشت که قوانینی را اجرا می‌کنند که به سختی کارگزاران tradfi (مالی سنتی) هستند و با محدودیت‌های بسیار زیادی در سپرده‌ها/برداشت‌ها مواجه هستند و برای هر تراکنش بالاتر از مقدار مشخصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر، پروتکل‌های مبادله غیرمتمرکز را خواهید داشت که امکان انطباق با قوانینی که برای سیستم‌های مبتنی بر واسطه‌های مالی طراحی شده‌اند برایشان غیرممکن خواهد بود.»

حجم معاملات اسپات DEX در مقایسه با CEX
حجم معاملات اسپات DEX در مقایسه با CEX – منبع: حساب توییتر Arthur Cheong

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا