خبر فوری

رشد ۴۹ درصدی میم کوین فلوکی (FLOKI) با توییت ایلان ماسک

با انتشار تصویر سگ ایلان ماسک به نام Floki، میم کوین فلوکی (FLOKI) نیز بیش از ۴۹٪ افزایش قیمت را هم‌زمان با صعود ارز دیجیتال DOGE و SHIB (بیش از ۵٪) تجربه کرد.

این سه میم کوین پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال، یعنی Dogecoin، Shiba Inu و Floki Inu، به دنبال تصویری که ایلان ماسک از سگش فلوکی منتشر کرد و او را مدیرعامل جدید توییتر اعلام کرد، شاهد افزایش قیمت بودند.

رشد ۴۹ درصدی میم کوین فلوکی (FLOKI)

قیمت میم کوین فلوکی (FLOKI) پس از توییت ایلان ماسک تقریباً ۴۲ درصد افزایش یافت و به ۰/۰۰۰۰۳ دلار در زمان انتشار رسید. حجم معاملات میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۰ درصد افزایش یافت.

توسعه‌دهندگان میم کوین نوعی مکانیزم سوزاندن را در ژانویه معرفی کردند که برای کاهش عرضه آن طراحی شده بود. این تیم مالیات تراکنش میم کوین فلوکی (FLOKI) را به ۰/۳ درصد کاهش داد.

در همین حال، توسعه‌دهندگان پروژه ویژگی‌های جدیدی مانند بازی متاورس Valhalla را برای تشویق بیشتر به جذب افراد در اکوسیستم میم کوین معرفی کرده‌اند.

افزایش قیمت DOGE وSHIB بیش از ۵ درصد

بر اساس داده‌های CryptoSlate، میم کوین‌های DOGE و SHIB با افزایش بیش از ۵ درصدی به ۰/۰۸۶۳۰ دلار و ۰/۰۰۰۰۱۲۹۴ دلار رسیدند.

میم کوین DOGE در ۱۳ فوریه پس از اینکه ماسک توییتی طنزآمیز درباره آن منتشر کرد، بیش از ۵ درصد افزایش یافت.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان SHIB در حال کار بر روی راه‌اندازی سریع‌تر شبکه لایه ۲ Shibarium این پروژه هستند.

این اولین بار نیست که توییت ایلان ماسک احساسات بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد نقش ارز دیجیتال در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مطرح شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا