اخباراخبار بلاک‌چیناخبار بیت کوین

راه‌اندازی کلاسیک بیت کوین (CBTC) در شبکه کاردانو

بیت کوین از این لحظه خانه جدیدی پیدا کرده است.

 

AnetaBTC نسخه ی نمایشی cBTC را معرفی کرده است که ضرب رپد بیت کوین (wrapped BTC) را در کاردانو به نمایش می‌گذارد. این یک نقطه عطف تاریخی برای شبکه کاردانو است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، به این خبر هیجان‌انگیز مبنی بر اینکه cBTC اکنون در شبکه کاردانو ساخته می‌شود، واکنش نشان داد و گفت: «بیت کوین از این لحظه خانه جدیدی دارد.»

کلاسیک بیت کوین (CBTC) یک دارایی بیت کوین در کاردانو و شبیه به کلاسیک بیت کوین (CBTC) (wBTC) در اتریوم است، اما متولی متمرکز ندارد. 

AnetaBTC، که به دنبال آوردن بیت کوین به کاردانو و ارگو است، قبلاً اعلام کرده بود که نسخه آزمایشی کلاسیک بیت کوین (CBTC) قبل از انتشار شبکه آزمایشی عمومی کاردانو خواهد بود. در یک اطلاعیه قبلی و جداگانه، این پروتکل بیان کرد که شبکه آزمایشی عمومی anetaBTC، که کلاسیک بیت کوین (CBTC) را به کاردانو می‌آورد، قرار است در روز پنجشنبه، بیستم آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود. نقدینگی بیت کوین برای کمک به فعال شدن کاردانو دیفای پیش از این اتفاق، anetaBTC از چندین آپدیت در مسیر خود برای آوردن رپد بیت کوین به کاردانو خبر داد.

این موارد شامل ساخت موفقیت‌آمیز کلاسیک بیت کوین (CBTC) در کاردانو، توسعه اپلیکیشن موبایل و همچنین نسخه منبع باز قراردادهای هوشمند کاردانو آن است. این شرکت همچنین در حال انجام یک طرح امنیتی برای پروتکل wrapping خود است، که به گفته این شرکت، یک نقطه عطف مهم برای راه‌اندازی پروتکل شبکه اصلی در کاردانو به شمار می‌رود.

دارایی‌های رپد امکان انتقال نقدینگی را بین اکوسیستم‌های مختلف برقرار می‌کند. رپ کردن بیت‌کوین روی کاردانو می‌تواند به باز کردن نقدینگی از بازار ۵۸۵ میلیارد دلاری بیت‌کوین کمک کند. AnetaBTC می‌گوید که می‌خواهد نقدینگی بیت‌کوین را به کاردانو و ارگو وارد کند. کلاسیک بیت کوین (CBTC) یک بیت کوین رپ شده و غیرحضانتی است که هدف آن به دست آوردن درصد کمی از بازار رپد بیت کوین به طرف کاردانو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا