اخبار دیفایخبر فوری

راه اندازه استیبل کوین جدید Djed روی پلتفرم کاردانو Cardano

از زمان سقوط استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD در می ۲۰۲۲، بسیاری از کاربران در دنیای رمزارزها نسبت به این طبقه دارایی خاص حس منفی پیدا کرده‌اند. بازار برای استیبل کوین‌های الگوریتمی نسبت به بالاترین حد خود قبل از فروپاشی Terra با ضریب ۱۰ ریزش کرده است.

با این حال، این موضوع مانع توسعه‌دهندگان شبکه کاردانو نشده که با راه‌اندازی استیبل کوین این اکوسیستم با پشتوانه‌های زیاد در ۳۱ام ژانویه پیشروی کنند. استیبل کوین الگوریتمی جدید، Djed، در شبکه اصلی کاردانو راه‌اندازی شد. این استیبل کوین به دلار ایالات متحده متصل است و توسط ارز دیجیتال بومی کاردانو پشتیبانی می‌شود و از توکن شن (SHEN) به عنوان سکه ذخیره خود استفاده می‌کند.

بر اساس این خبر، توکن جدید اخیراً یک حسابرسی امنیتی موفق را به پشت سر گذاشته و بیش از یک سال در دست توسعه بوده است. DJED محصولی از Coti است که یک توسعه‌دهنده راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بلاک چین کاردانو به شمار می‌رود و به‌عنوان وسیله‌ای برای DeFi و فرصت‌های پرداخت نوین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قبل از راه‌اندازی استیبل کوین جدید کاردانو، ایده ایجاد یک استیبل کوین الگوریتمی دیگر هیجان زیادی به دنیای آنلاین رمزارزها تزریق کرد.

خبر راه‌اندازی استیبل کوین جدید Djed یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های اخیر از شبکه کاردانو است که شامل اطلاعیه‌ای از سوی چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران این شبکه در دوازدهم ژانویه است مبنی بر اینکه این اکوسیستم از طریق زنجیره‌های جانبی سفارشی توسعه می‌یابد.

در بیست و سوم ژانویه، به دلیل یک مغایرت در سیستم، ۵۰ درصد از عناصر شبکه کاردانو قطع شدند و مجبور به راه‌اندازی مجدد شدند که باعث قطعی شبکه شد. این اتفاق تنها یک هفته قبل از راه‌اندازی استیبل کوین جدید Djed بود.

در ابتدای سال ۲۰۲۳، بلومبرگ گزارش داد که شرکت ارزیابی ریسک Moody’s Corporation در حال توسعه یک سیستم امتیازدهی برای استیبل کوین‌ها، از جمله تجزیه و تحلیل اولیه برای حداکثر ۲۰ دارایی دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا