اخبار دیفایاخبار صرافی ها

صرافی پنکیک سوآپ (PancakeSwap) دستورالعمل خود را با راه‌اندازی نسخه ۳ تغییر می‌دهد

عملکرد بهتر و کارمزد کمتر در نسخه سوم پلتفرم PancakeSwap

صرافی پنکیک سوآپ (PancakeSwap) نسخه سوم پلتفرم دیفای مبتنی بر BNB Chain، Aptos و Ethereum خود را منتشر کرده است و از عملکرد بهتر و کارمزد کمتر حمایت می‌کند.

افزایش بهره‌وری سرمایه به عنوان یکی از جنبه‌های کلیدی ارتقا، با تغییر در نحوه تخصیص سرمایه توسط ارائه‌دهندگان نقدینگی در بازه‌های زمانی خاص ذکر شده است. در نسخه قبلی پنکیک سوآپ، نقدینگی ارائه‌دهندگان (LPs) به طور یکسان در امتداد منحنی قیمت جفت‌های معاملاتی توزیع می‌شد، که به باور این پلتفرم، با توجه به اینکه دارایی‌ها معمولاً در محدوده‌های خاصی معامله می‌شوند، ناکارآمد بود.

نسخه سوم به ارائه‌دهندگان نقدینگی اجازه می‌دهد تا یک محدوده قیمت سفارشی را برای تامین نقدینگی انتخاب کنند، که امکان کنترل ویژه بر سرمایه‌گذاری‌ها را در محدوده‌های معاملاتی با حجم بالاتر فراهم می‌کند. این نسخه ارائه چهار سطح کارمزد معاملاتی جدید از ۰/۰۱٪، ۰/۰۵٪، ۰/۲۵۵ و ۱٪ را ارائه می‌کند که نسبت به نسخه دوم ۰/۲۵٪ تغییر داشته است.

تیم صرافی پنکیک سوآپ (PancakeSwap) در مکاتبه با کوین تلگراف، بیشتر درباره سطوح مختلف کارمزد معاملاتی توضیح داد. برای دارایی‌هایی مانند جفت‌های پایدار که در آن‌ها زیان دائمی کم است (تغییر قیمت پس از سپرده‌گذاری در استخر نقدینگی) و قیمت‌ها مطابقت دارند، درصد کارمزد در ردیف ۰/۰۱ درصد قرار می‌گیرد.

سطوح کارمزد معاملاتی با درصد بالاتر مربوط به دارایی‌هایی است که زیان دائمی بالاتر یا نقدینگی کمتری دارند. این مکانیسم در نظر دارد درآمد و انگیزه بیشتری را برای LPها ایجاد کند.

صرافی پنکیک سوآپ (PancakeSwap) به یک پایگاه کاربری گسترده دیفای پاسخ می‌دهد که بیش از ۲/۵ میلیارد دلار از کل ارزش قفل شده (TVL) را تشکیل می‌دهد و به بیش از ۱/۵ میلیون کاربر منحصر به فرد خدمات ارائه می‌دهد.

این پلتفرم ویژگی‌هایی را معرفی کرد که هنوز در حال توسعه هستند، از جمله برنامه پاداش معاملاتی که تریدرها را با مزایای انحصاری تشویق می‌کند.

آربیتروم (ARB) در ماه مارس در صدر اخبار مرتبط با دیفای قرار داشت، با ایردراپ به ارزش حدود ۳/۳ میلیون دلار که از ادغام بیش از ۱۴۰۰ آدرس در دو کیف پول تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا