اخباراخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چیناخبار صرافی ها

قیمت دوج کوین از ۰/۱ دلار بالاتر می‌رود

رونمایی بایننس از جفت ارز TUSD/DOGE

 

معاملات دوج کوین (DOGE) در هفته گذشته در حالی ادامه پیدا کرد که روند صعودی یا نزولی آن دقیقاً مشخص نبود. با پرتاب اسپیس ایکس استارشیپ روند این میم کوین کمی صعودی شد اما بلافاصله پس از انفجار موشک در شعله‌های آتش، این میم کوین نیز افت کرد. با این حال، با توجه به پذیرفته‌شدن این دارایی دیجیتال و نوید افزایش حجم معاملات، می‌توان به ادامه مسیر این میم کوین امیدوار بود.

رونمایی بایننس از جفت ارز TUSD/DOGE 

روز پنجشنبه، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم معاملات، اعلام کرد که جفت معاملاتی جدیدی را برای دوج کوین راه‌اندازی خواهد کرد. جفت جدید جفت TUSD/DOGE بود که از این پس به کاربران این امکان را می‌دهد تا میم کوین را با استیبل کوین موردعلاقه جدید بایننس معامله کنند.

در اوایل سال، بایننس جفت معاملاتی بیت کوین (BTC) خود را با کارمزد صفر از BUSD به دلار واقعی (TUSD) تغییر داده بود، آن هم پس از اینکه پکسوس، ناشر پشتیبان استیبل کوین BUSD، از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلان ولز (Wells Notice) دریافت کرد. به این شرکت دستور داده شد که انتشار استیبل کوین را متوقف کند که با هجوم دارندگان آن برای بازخرید دارایی‌های خود، منجر به کاهش شدید ارزش بازار این استیبل کوین شده بود.

با تغییر بایننس از BUSD به TUSD، استیبل کوین به سرعت محبوبیت پیدا کرد. اکنون، بایننس یک بار دیگر حمایت خود را از TUSD گسترش داده است چرا که جفت جدیدی را برای این میم کوین معرفی کرده است که به رشد دوج کوین کمک می‌کند.

این صرافی اعلام کرد که این جفت را برای معامله در روز جمعه، ۲۸ آوریل در لیست قرار خواهد داد. به عنوان یک مزیت جانبی، بایننس کارمزد سازنده صفر را برای این جفت معاملاتی ارائه می‌دهد و اضافه کرد که بایننس اسپات گرید ظرف ۴۸ ساعت پس از آن برای میم کوین فعال می‌شود. 

*اسپات گرید یک راهکار منطقی برای معاملات استراتژیک ارائه می‌دهد که طی آن سفارشات به شکل خودکار ارسال و اجرا می‌شوند. این عملکرد کاربران را از تصمیمات احساسی ناشی از نوسانات بازار رها می‌کند و در نتیجه ریسک‌های معاملاتی را کاهش می‌دهد.

علاوه بر جفت TUSD/DOGE، بایننس از دو جفت معاملاتی جدید رونمایی کرد که شامل جفت WBTC/USDT و جفت USDT/ARS می‌شود.

چارت روند صعودی دوج کوین در روز جمعه
چارت روند صعودی دوج کوین در روز جمعه – منبع: TradingView

خبرهای خوب برای دوج کوین

اعلام جفت معاملاتی جدید در بایننس برای میم کوین خبرهای خوبی را به همراه داشت. با فراهم کردن امکان ترید با کارمزد سازنده صفر، معاملات دوج کوین در صرافی افزایش پیدا می‌کند که در حال حاضر بیش از ۲۰٪ از کل حجم معاملات DOGE را تشکیل می‌دهد.

با افزایش حجم معاملات، قیمت این ارز دیجیتال احتمالاً افزایش خواهد یافت. در صورتی که روند صعودی حفظ شود، دوج کوین می‌تواند در انتهای هفته شاهد قیمت ۰/۱ دلار باشد. این به معنای افزایش بیش از ۲۰ درصدی برای این دارایی دیجیتال نیز خواهد بود.

جالب اینجاست که دوج کوین در ساعات اولیه روز جمعه اندکی افزایش قیمت پیدا کرد. 

در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت ۰/۰۸۰۲۵ دلار در زمان انتشار این خبر معامله می‌شود، و ۰/۷۲٪ در نمودار ۲۴ ساعته افزایش یافته است. با این حال، دوج کوین پس از افت ۴/۷۷ درصدی همچنان در نمودار هفتگی عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا