اخباراخبار اتریوماخبار تحلیلی

کاهش قیمت اتریوم کمی پس از آپدیت شانگهای

قیمت اتریوم در هفته گذشته 11.8 درصد کاهش یافته است.

 

با اینکه قیمت اتریوم (ETH) با آپدیت شانگهای افزایش پیدا کرد، اکنون کمی پس از این آپدیت قیمت این رمزارز افت کرده است. این کاهش قیمت اتریوم به این معنی است که باید به برخی سطوح کلیدی دقت کنیم، که در پایین آورده شده‌اند.

قیمت اتریوم در هفته گذشته 11.8 درصد کاهش یافته است. ارزش این ارز دیجیتال پس از آپدیت شانگهای به بالای 2100 دلار رسیده بود؛ اما در زمان نگارش این خبر، با قیمت 1855 دلار، یعنی تقریباً 300 دلار زیر بالاترین سطح پس از آپدیت شانگهای معامله می‌شد.

در روزهای اخیر، بازار ارزهای دیجیتال کاملاً شکننده بوده است که عمدتاً به دلیل افزایش تهدید رکود اقتصادی است. همچنین تورم بالا و نوسانات مداوم در بازار سهام نیز وجود داشته است.

ارزهای دیجیتال برتر تا حد زیادی در فضای کریپتو تحت تأثیر نوسانات قرار گرفته‌اند، مثلاً اتریوم به زیر سطح قیمتی قبل از شانگهای کاهش یافته و بیت کوین به زیر 28 هزار دلار رسیده است. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال از زمانی که در روز پنجشنبه، 13 آوریل به بالای 1.25 میلیارد دلار رسید، در حال کاهش بوده است.

 

سطوح کلیدی قیمت اتریوم که باید به آن دقت کنید

 

افت ناگهانی قیمت، سرمایه‌گذاران و تریدرهای اتریوم (ETH) را به این فکر واداشته است که آینده قیمت اتریوم چه خواهد بود، به‌خصوص از زمانی که آپدیت شاپلا (Shappella) به‌عنوان نقطه تحول بزرگی در روند دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار در نظر گرفته شده است. اکثر سرمایه گذاران و تریدرها اکنون به این فکر می‌کنند که آیا اتریوم از این پسرفت بهبود خواهد یافت یا خیر.

قیمت اتریوم در حال حاضر از سطح حمایت اول در 1896 دلار افت کرده است. با این حال، با قیمت فعلی آن یعنی 1855 دلار، هنوز برای تعیین اینکه آیا شکست نزولی واقعی است یا نادرست، خیلی زود است.

اگر کندل امروز در پایین‌تر از قیمت 1913.60 دلار روز گذشته بسته شود، احتمال کاهش بیشتر به سمت سطح حمایت قابل توجه بعدی در 1846 دلار وجود دارد؛ سناریویی که نشان می‌دهد بازار این ارز دیجیتال تا پایان هفته روند نزولی خود را حفظ می‌کند.

اما اگر قیمت امروز در بالای 1900 دلار بسته شود، می‌تواند فردا به منطقه قیمت 1930 دلار بازگردد.

با نگاهی به آینده، می‌توان گفت که قیمت اتریوم به وسط یک محدوده معاملاتی گسترده عقب نشینی کرده است زیرا فروشندگان در حالیکه قیمت زیر سطح 2000 دلار باقی مانده است، کنترل را به دست می گیرند. این احتمالاً نشان‌دهنده این است که بازار ارز دیجیتال با فشار مداوم مواجه است، به این معنی که برای بازیابی شتاب صعودی قبلی خود تلاش زیادی نیاز خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا