اخبار اتریوماخبار بلاک‌چین

راه‌اندازی MEV Blocker برای پایین آوردن هزینه‌های کاربران در اتریوم

توسعه ابزار MEV Blocker برای مقابله با مشکلات اکوسیستم اتریوم

در مجموع، ۲۷ پروژه اتریوم به عنوان شرکای راه‌اندازی به این رویداد ملحق شدند که شامل Balancer، Gnosis DAO، Shapeshift و StakeDAO می‌شود.

بیش از ۲۷ پروژه برجسته اتریوم دست به دست هم دادند تا MEV Blocker را راه‌اندازی کنند، راه‌حلی که هدف آن مقابله و به حداقل رساندن مقدار ارزش استخراج‌شده از کاربران است، یا همان حداکثر مقدار قابل استخراج (MEV) که آن را با عنوان مالیات نامرئی اتریوم نیز می‌شناسند.

حداکثر مقدار قابل استخراج، مالیاتی است که بر روی تراکنش‌ها بر کاربران دیفای اعمال می‌شود. ربات‌های MEV می‌توانند تراکنش‌هایی مانند معاملات اتر، خرید NFTها و ثبت‌های ENS را در اواسط مسیر تراکنش بدزدند و قیمت‌ها را برای کاربران افزایش دهند. MEV Blocker به طور مشترک توسط CoW Swap، Agnostic Relay و Beaver Build به عنوان ابزاری رایگان و مقاوم در برابر سانسور برای مقابله با این مشکل ۱/۳ میلیارد دلاری در سراسر اکوسیستم اتریوم توسعه داده شد.

مارتین کوپلمان، مدیرعامل Gnosis، در توضیح راه‌اندازی MEV Blocker، اظهار کرد: «با راه‌اندازی MEV Blocker، کاربران می‌توانند از فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنند سود ببرند.»

MEV Blocker را می‌توان به عنوان نقطه پایانی پروتکل RPC به کیف پول کریپتو اضافه کرد که می‌تواند از کاربران در برابر دستکاری بازار در هنگام استفاده از هر برنامه غیرمتمرکز اتریوم محافظت کند. MEV Blocker حداقل ۹۰ درصد از سود حاصل از برنده شدن در مناقصه را به عنوان پاداش به کاربران و ۱۰ درصد را برای اعتبارسنج‌ها ارسال می‌کند که به معنی بازگرداندن قدرت به کاربران اتریوم است.

در حالی که کارآفرینان تلاش می‌کنند مالیات کاربران را کاهش دهند، هیجانی که در مورد آپدیت شانگهای و کاپلا وجود دارد منجر به سرعت افزایش قیمت اتر (ETH) شد.

در پنجم آوریل، اتر برای اولین بار در بیش از هفت ماه از رقم ۱۹۰۰ دلار عبور کرد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که قیمت اتر (ETH) پس از آپدیت مرج در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا