اخبار اتریوماخبار استخراجاخبار صرافی ها

ارزش بازار PEPE به زیر ۱ میلیارد دلار سقوط می‌کند

شرکت تحلیلی بلاک چین Santiment گزارش داد که تریدرهای PEPE سود خود را به اتریوم تبدیل می‌کنند.

 

شرکت تحلیلی بلاک چین Santiment گزارش داد که با کاهش ارزش بازار PEPE، تریدرهای این میم کوین سود خود را به اتریوم تبدیل می‌کنند.

ارزش بازار PEPE در ساعات اولیه معاملات امروز پس از کاهش تقریباً ۱۰۰ درصدی قیمت میم کوین از بالاترین رکورد خود، به زیر ۱ میلیارد دلار رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، PEPE بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت و در زمان انتشار با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۲۱۸۷ دلار معامله شد.

ارزش بازار PEPE بیش از ۳۰۰ میلیون دلار کاهش یافت

ارزش بازار PEPE بیش از ۳۰۰ میلیون دلار کاهش یافت و از ۱/۲۱ میلیارد دلار به ۸۴۰ میلیون دلار رسید.

در طول اوج دوره فروش خود، از طرف این میم کوین نام چندین میلیونر منتشر شد که احتمالاً از این جریان به سود رسیده‌اند.

شرکت تحلیلی بلاک چین Santiment گزارش داد که تریدرهای PEPE سود خود را به اتریوم تبدیل می‌کنند. به گفته این شرکت، به همین دلیل است که سپرده‌های فعال در شبکه در تاریخ ۵ مه به بالاترین رقم در طول ۱۸ ماه گذشته، یعنی بیش از ۲۰ هزار رسید.

نهنگ‌ها قیمت PEPE را کاهش می‌دهند

در ۵ مه، پلتفرم Lookonchain گزارش داد که نهنگی که ۴/۲۳ تریلیون توکن PEPE با ۴۲۲ اتریوم و ۲۰۰ هزار USDC خریداری کرده بود، دارایی خود را به بایننس ارسال کرد. در آن زمان، سود این نهنگ حدود ۱۴/۵ میلیون دلار تخمین زده شد.

اوایل امروز، نهنگ دیگری تمام دارایی‌های خود را به قیمت ۷۷۰ هزار دلار فروخت تا سودی در حدود ۴۷۰ هزار دلار به دست آورد. این نهنگ همچنین میم کوین‌های دیگری را که در اختیار داشت، مانند WOJAK و SPONGE، با سود ۴۴ هزار دلار فروخت.

در همین حال، چهار نهنگ که ۸/۷ تریلیون PEPE را بلافاصله پس از فهرست کردن بایننس خریداری کردند، هنوز این دارایی را در اختیار دارند. بر اساس گزارش Lookonchain، سود نهنگ‌ها بیش از ۱۰۰ هزار بار افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا