اخبار اتریوماخبار بیت کویناخبار تحلیلی

چرا باید منتظر دوره نزولی بیتکوین باشیم؟

بررسی احتمال روند نزولی بیت کوین و تاثیر آن بر اتریوم

 

یک استراتژیست و تریدر ارزهای دیجیتال که دنبال‌کنندگان بسیاری در دنیای ارزهای دیجیتالی دارد، یک دوره نزولی برای بیتکوین (BTC) در بازه زمانی کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌کند.

استراتژیست دنیای رمزارز با نام مستعار Credible Crypto به ۳۴۰۵۰۰ دنبال‌کننده توییتر خود می‌گوید که بیت کوین در حال سقوط است.

به گفته Credible Crypto، بیتکوین پس از یک رالی صعودی که در نتیجه یک فشردگی کوتاه‌مدت بود، زیر سطح مقاومت بحرانی قرار دارد.

این تحلیلگر می‌گوید با اینکه احتمال بالا رفتن قیمت بیتکوین از این سطح وجود دارد، تنها در صورتی موضع خود را از نزولی به صعودی تغییر می‌دهد که شکاف بورس کالای شیکاگو (CME) درست بالاتر از منطقه ۲۹۲۰۰ دلاری بازیابی شود.

بیتکوین در حال حاضر در زیر یک منطقه مقاومت کلیدی معامله می‌شود، چرا که عمدتاً تحت فشار کوتاه‌مدت با نقدینگی پایین و مجموع سود در منطقه خطرناک ۹ تا ۹/۲ میلیارد دلار حرکت می‌کند.

شکاف قیمت بورس کالای شیکاگو شامل اختلاف بین قیمت معاملات اسپات و قیمت فیوچر بیتکوین است. این اختلاف قیمت‌ها زمانی رخ می‌دهند که قیمت فیوچر بیت کوین کمتر یا بالاتر از قیمت بسته شدن روز قبل در بورس کالای شیکاگو باز می‌شود–به این دلیل که بورس کالای شیکاگو در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات فدرال بسته می‌شود در حالی که بازار اسپات بدون وقفه کار می‌کند.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتالی در مورد اتریوم می‌گوید که شانس رسیدن دومین دارایی بزرگ دنیای رمزارزها بر اساس ارزش بازار با تارگت صعودی ایده‌آل بالای ۲۰۰۰ دلار، به عملکرد قیمت بیتکوین در آینده بستگی دارد.

همانطور که انتظار می‌رفت، وضعیت اتریوم کمی ثبات پیدا کرد اما به تارگت صعودی ایده‌آل نرسیدیم. رسیدن به این تارگت به بیت کوین نیز بستگی دارد. در صورتی که بیت کوین دچار افت قیمت شود، انتظار نمی‌شود که اتریوم قبل از پایین آمدن به تارگت صعودی ایده‌آل موردنظر برسد. اگر این رمزارز بتواند موقعیت فعلی خود را حفظ کند و به کار خود ادامه دهد، ثبات وضعیت آلتکوین‌هایی همچون اتریوم ادامه خواهد داشت.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا