اخباراخبار اتریوماخبار تحلیلی

پیش‌بینی قیمت اتریوم بعد از فعالیت دوباره یک نهنگ پس از ۷ سال

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش یافته است.

 

چارت روزانه اتریوم
چارت روزانه اتریوم – منبع: TradingView

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش یافته است و به دنبال این خبر که یکی از شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه کوین‌ها (ICO) در سال ۲۰۱۶ یک اتر را به آدرس جدیدی منتقل کرده، قیمت آن به ۱۸۱۰ دلار کاهش یافته است.

کاهش قیمت امروز به این معنی است که اتر در یک هفته ۱۳ درصد کاهش یافته است، اگرچه هنوز ۳ درصد در ۳۰ روز گذشته و ۵۱ درصد از ابتدای سال افزایش یافته است.

با این حال، با توجه به اینکه این سرمایه‌گذار ICO به طور بالقوه فضا را برای انتقال حجم بیشتر و احتمالاً فروش آزمایش می‌کند، این احتمال وجود دارد که اتریوم در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت بیشتری باشد.

با این حال، در بازه زمانی بلندمدت، آپدیت موفقیت‌آمیز شانگهای در آوریل، تنها پایه‌های بنیادی اتریوم را تقویت کرده است، به طوری که پلتفرم و توکن اصلی آن در وضعیت خوبی برای دستاوردهای بیشتر در ماه‌های آینده قرار دارند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم با فعالیت دوباره نهنگ اتریوم پس از ۷ سال چگونه خواهد بود؟

چارت اتریوم نشان می‌دهد که احتمالاً فروش در آینده نزدیک متوقف می‌شود و شاخص‌های آن برای کاهش قیمت بیشتر تنظیم شده است.

نمایش تغییرات قیمت اتریوم با استفاده از اندیکاتورها
نمایش تغییرات قیمت اتریوم با استفاده از اندیکاتورها – منبع: TradingView

به طور خاص، شاخص قدرت نسبی (به رنگ بنفش) به پایین‌تر از ۵۰ درصد کاهش یافته است و همچنان در حال کاهش است. با در نظر گرفتن این نکته که کاهش قیمت تا زمانی که شاخص قدرت نسبی به ۳۰ برسد و یا به پایین‌تر از این محدوده سقوط کند، احتمالاً اصلاح قیمت انجام نخواهد شد.

در عین حال، میانگین متحرک ۳۰ روزه اتریوم (به رنگ زرد) بسیار فراتر از ۲۰۰ روزه (به رنگ آبی) باقی می‌ماند. این موضوع نشان می‌دهد که این آلت کوین هنوز به پایین‌ترین سطح خود نزدیک نشده است.

در واقع، اتریوم از طریق سطوح پشتیبانی به کاهش خود ادامه می‌دهد و در پایان هفته گذشته از مرز ۲۰۰۰ دلار عبور کرده و در آخر هفته به زیر ۱۹۰۰ دلار کاهش پیدا می‌کند.

به نظر می‌رسد قیمت تا ۱۸۰۰ دلار نیز کاهش پیدا کند، به خصوص اگر بخواهیم اخبار مربوط به حرکت نهنگ اتریوم ICO را برای مدتی طولانی بدون فعالیت بوده، جدی بگیریم.

از یک طرف، این واقعیت که این نهنگ پس از هفت سال خواب شروع به فعالیت کرده است، باید به عنوان یک علامت هشدار بالقوه در نظر گرفته شود.

از سوی دیگر، آنها تنها ۱ اتریوم از مجموع ۲۳۶۵ اتریوم دریافتی را جابه‌جا کردند. بنابراین لزوماً اینطور نیست که این نهنگ در حال آماده شدن برای تخلیه بیش از ۴ میلیون دلار اتریوم باشد.

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر نهنگ‌های دیگر تمایل بیشتری به فروش دارند؛ همین موضوع نشان می‌دهد که اتریوم قبل از بهبود روند خود دوباره سقوط می‌کند.

علی‌رغم سقوط امروز، در روزهای اخیر با انتشار اخباری مبنی بر راه‌اندازی یک استیبل کوین یورویی روی بلاک چین اتریوم، بانک بزرگ فرانسوی Société Générale، روند افزایشی اتریوم شدت گرفته است.

این موضوع یک تایید بزرگ برای بلاک چین لایه یک است، با توجه به این که نشان می‌دهد موسسات و شرکت‌های مالی بزرگ نسبت به سایر رقبای اتریوم، اعتماد بیشتری به آن دارند.

آپدیت اخیر شانگهای هم به همان اندازه موفق شده که پایه‌های اتریوم را بیش از پیش تقویت کند و امکان برداشت اتریوم استیک شده را فراهم می‌کند. در نتیجه، سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند درآمد غیرفعال داشته باشند جذاب‌تر می‌کند.

برخی از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که نرخ استیک این پلتفرم (از نظر عرضه کلی اتریوم) نزدیک به ۶۰ درصد افزایش می‌یابد، به این معنی که حجم قابل توجهی از اتر می‌تواند از گردش خارج شود.

با توجه به کاهش در عرضه اتر، این کوین می‌تواند در طول سال شاهد افزایش قیمت ثابت باشد و در چند ماه آینده به قیمت ۲۰۰۰ دلار بازگردد تا اینکه در آغاز سال ۲۰۲۴ به رقم ۳۰۰۰ دلار برسد.

لاو هیت اینو (Love Hate Inu) پرقدرت ظاهر می‌شود

با توجه به اینکه اتریوم در حال حاضر افت محسوسی را پشت سر می‌گذارد، ممکن است تریدرهایی که به دنبال سودهای کوتاه‌مدت هستند، ترجیح دهند به سایر توکن‌ها با پتانسیل بالا و فاندامنتال قوی نگاه کنند.

یکی از جالب‌ترین آنها لاو هیت اینو است؛ یک پلتفرم نظرسنجی غیرمتمرکز که به کاربران با توکن LHINU خود برای شرکت در طیف وسیعی از نظرسنجی‌ها پاداش می‌دهد.

حدود یک ماه پیش، پیش‌فروش LHINU آغاز شد و تا به حال چیزی بیش از ۶/۷ میلیون دلار جمع‌آوری شده است که آن را به یکی از بزرگترین پیشنهادات توکن حال حاضر تبدیل کرده است.

این که می‌تواند چنین مبلغی را در چنین فاصله زمانی کوتاهی جمع‌آوری کند، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به شدت به سمت لاو هیت اینو کشیده شده‌اند و معتقدند که این پلتفرم شانس بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک پلتفرم موفق در چند ماه آینده را دارد.

اساس کار پلتفرم نظرسنجی لاو هیت اینو از طریق شرط بندی است؛ کاربرانی که مقدار بیشتری LHINU به اشتراک می‌گذارند، هنگام شرکت در نظرسنجی، وزن رأی بیشتر و همچنین مقدار بیشتری پاداش دریافت می کنند.

لاو هیت اینو قصد دارد با استفاده از قدرت ویروسی میم‌ها و توکن‌های میم، از رقبای خود جدا بایستد.

سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی لاو هیت اینو در پیش فروش آن شرکت کنند، که در آن می‌توانند از تتر، اتریوم یا ارز فیات برای خرید LHINU استفاده کنند.

این فروش اکنون وارد مرحله ششم خود شده است، با قیمت یک توکن LHINU ۰/۰۰۰۰۱۳۵ دلار؛ اگرچه این رقم در عرض ۱۹ روز دوباره به ۰/۰۰۰۰۱۴۵ دلار افزایش خواهد یافت.

این بدان معناست که سرمایه‌گذاران زمان زیادی برای جمع‌آوری لاو هیت اینو قبل از فهرست شدن در صرافی‌ها ندارند؛ یعنی زمانی که می‌تواند شاهد افزایش قیمت‌های چشمگیری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا