اخبار صرافی هاخبر فوری

کمک ۱۰۰ دلاری صرافی بایننس (Binance) به زلزله‌زدگان ترکیه

در پی زلزله ۷/۸ ریشتری که جنوب ترکیه و بخش‌هایی از سوریه را لرزاند و منجر به ویرانی و کشته‌شدن هزاران نفر شد، صرافی بایننس (Binance)، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان اعلام کرده که برای هر کاربر خود در مناطقی که بیشترین خسارت را دیده‌اند، ۱۰۰ دلار ارسال می‌کند.

صرافی بایننس اعلام کرده که شناسایی کاربران بر اساس پروتکل اثبات آدرس (POA) انجام شده قبل از ۶ فوریه در ۱۰ شهر ترکیه و سوریه آغاز شده که تحت تأثیر این زمین‌لرزه بوده‌اند، از جمله: کاهرامان ماراش، کیلیس، دیاربکر، آدانا، عثمانیه، غازی عینتاب، شانلی اورفه، آدیامان، ملطیه و ختای.

این صرافی اعلام کرده که در حالی که پروتکل POA محدودیت‌ها و خطاهای خود را دارد، همچنان بهترین روش برای یافتن کاربران آسیب‌دیده در زلزله است. طبق آمار صرافی بایننس، تخمین زده می‌شود که کل کمک‌های مالی حدود ۵ میلیون دلار آمریکا (۹۴ میلیون لیر ترکیه) باشد.

در زمان وقوع بلایای طبیعی، مردم اغلب به سیستم بانکداری سنتی برای تامین تجهیزات پزشکی، غذا و سایر نیازهای ضروری مورد نیاز ندارند.

از این رو، مبادلات ارز دیجیتال می‌تواند برای ارائه کمک‌های مالی به قربانیان فجایع همچون زلزله اخیر ترکیه استفاده شود، چرا که تراکنش‌های سریع، کم‌هزینه، بدون مرز و شفاف را فراهم می‌کند.

بخش خیریه صرافی بایننس یک آدرس عمومی برای کمک‌های مالی راه‌اندازی کرده برای افرادی که تمایل دارند در این کمک مالی مشارکت کنند.

صرافی بایننس اضافه کرد که: «تمام دریافتی‌ها را به لیر ترکیه (TRY) تبدیل می‌کنیم و آن را به یک سازمان غیردولتی مجاز می‌دهیم تا به افراد نیازمند کمک کند. کمک‌های مالی در قالب بیت کوین (BTC،)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، بایننس یواس‌دی (BUSD) و ریپل (XRP) پذیرفته می‌شود.»

بنیانگذار و مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو گفت: «زلزله‌های اخیر در ترکیه اثر مخربی بر بسیاری از مردم و جوامع داشته است. امیدواریم تلاش‌های ما به آسیب‌دیدگان این زمین‌لرزه کمک کند. ما از همتایان خود در صنعت می‌خواهیم که برای حمایت از مردم آسیب‌دیده در این موقعیت بحرانی گرد هم آیند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا