اخبار صرافی ها

جاستین سان صرافی هیوبی (Huobi) را خریداری کرد

بنیانگذار TRON، با اعلام خرید صرافی هیوبی، بایننس را شریک خود دانست، نه یک رقیب

 

جاستین سان با خرید صرافی هیوبی (Huobi) اظهار کرد که برای تخصصی‌سازی توکن‌ها و فعالیت صرافی‌ها در فضای رمزارزها برای همه به اندازه کافی فرصت وجود دارد.

آیا جاستین سان مالک صرافی هیوبی است؟

در ژوئیه ۲۰۲۲، لئون لی، بنیانگذار صرافی هیوبی، بنا به گزارش‌ها به دنبال خریدار برای بیش از ۵۰ درصد از شرکت بود–حرکتی که انگیزه آن رکود بازار و چشم‌انداز نظارتی است.

تا نوامبر ۲۰۲۲، لئون لی سهام خود را با معامله‌ای که توسط About Capital Management HK انجام شد، به شرکت دیگری فروخت. شایعاتی مبنی بر اینکه سان پشت این خرید بوده مطرح شده است که هزینه میلیارد دلاری برای به دست آوردن ۶۰ درصد سهام هیوبی برای او به دنبال داشته.

سان این شایعات را تکذیب کرد و اظهار داشت که نقش او در این شرکت به عنوان مشاور است نه سهامدار اصلی. با این وجود، او از آن زمان به عنوان نماینده صرافی هیوبی در رده بالا فعالیت خود را ادامه داد و در فعالیت‌هایی از جمله اعلام ادغام احتمالی هیوبی و Poloniex در نوامبر ۲۰۲۲ نقش داشت.

صرافی هیوبی اخیراً اعلام کرد که یک همکاری استراتژیک را با Poloniex برای همکاری در چندین عملیات تجاری آغاز کرده است.

در ماه مارس، ChainCatcher اعلام کرد که ادغام هر دو شرکت، هم‌زمان با ادغام Poloniex در فعالیت‌های صرافی هیوبی انجام خواهد شد که البته وب‌سایت Poloniex همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اخیراً، جاستین سان با کانال یوتیوب Empire مصاحبه کرد و در مورد موضوعات مختلفی از جمله چشم‌انداز TRON و رقابت هیوبی با بایننس صحبت کرد.

امکان فعالیت برای صرافی هیوبی

جاستین سان به جای اینکه صرافی هیوبی را به عنوان جایگزینی برای بایننس معرفی کند، اعلام کرد که برای بسیاری از صرافی‌ها به اندازه کافی فضا وجود دارد تا به فعالیت خود ادامه دهند.

با توجه به اینکه در حال حاضر صرافی بایننس ۵۰ الی ۶۰ درصد از بازار را در اختیار دارد، سان معتقد است که بازار مبادلات ارز دیجیتال در بلندمدت تنوع بیشتری پیدا می‌کند.

استدلال او به تغییرپذیری توکن‌های پرطرفدار، ازجمله Pepe خلاصه می‌شود که در مدت زمان کوتاهی ارزش بازار قابل توجهی به دست آورده است.

سان گفت که این وضعیت مخالف روند فعالیت بازار سنتی سهام است که در آن سهام‌های اصلی منحصراً در همان بورس باقی می‌مانند، به عنوان مثال سهام اپل که به طور ویژه در نزدک (NASDAQ) معامله می‌شود.

علاوه بر این، با کم‌رنگ شدن و کاهش محبوبیت توکن‌های مختلف ارز دیجیتال، فضایی برای صرافی‌های کریپتو به وجود می‌آید که از این ترندها استفاده کنند.

«من باور دارم که در نهایت وضعیت این صنعت به گونه‌ای پیش می‌رود که صرافی‌های بیشتری دارایی‌های مختلف را فهرست می‌کند. بایننس احتمالا دارایی‌های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم را فهرست می‌کند. در ادامه، صرافی هیوبی، Poloniex و سایر صرافی‌ها به فهرست‌بندی دارایی‌های نوآورانه می‌پردازند.»

سان اضافه کرد که چون صرافی هیوبی به طور گسترده با بایننس همکاری می‌کند، بایننس را به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکای خود می‌داند، نه یک رقیب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا