اخبار صرافی هااخبار قانون‌گذاریخبر فوری

وکلای سم بنکمن فرید به دنبال به تعویق انداختن محاکمه او تا اکتبر هستند

محاکمه جنایی در مورد پرونده FTX برای ۲ اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

وکلای مدافع سم بنکمن فرید، بنیانگذار صرافی ورشکسته FTX، گفتند که ممکن است محاکمه او به تأخیر بیفتد تا زمان بیشتری برای آماده ‌سازی دفاعیه داشته باشند.

تا کنون، محاکمه جنایی در مورد پرونده FTX برای ۲ اکتبر برنامه‌ریزی شده است. این دادگاه به اتهامات کلاهبرداری می‌پردازد که توسط وزارت دادگستری (DOJ) مطرح شده است.

با این حال، وکلای سم بنکمن فرید در نامه‌ای به قاضی منطقه‌ای آمریکا در ۸ مارس، لوئیس کاپلان، گفتند که همچنان منتظر ارائه بخش قابل توجهی از شواهد هستند، چرا که اتهامات دیگری علیه بنیانگذار FTX در اواخر فوریه مطرح شده است.

وکلای بنکمن فرید اظهار داشتند که دادستان‌های وزارت دادگستری شواهدی از دستگاه‌های متعلق به گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX، و کارولین الیسون، مدیرعامل سابق شرکت آلامدا ریسرچ دارند. 

وانگ و الیسون هر دو به اتهامات کلاهبرداری اعتراف کرده‌اند و قصد دارند با وزارت دادگستری همکاری کنند.

وکلای دادگستری همچنین خاطرنشان کردند که منتظر شواهدی از کامپیوترهای متعلق به دو کارمند سابق FTX و آلامدا هستند و پیش‌بینی می‌کنند که مدارک قابل‌توجهی از این دستگاه‌ها جمع‌آوری و برای جلسه دفاع مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کیفرخواست جایگزین شده علیه سم بنکمن فرید که در ۲۲ فوریه منتشر شد، شامل چهار اتهام جدید مربوط به توطئه و کلاهبرداری و هشت اتهامی بود که در ابتدا در دسامبر ۲۰۲۲ علیه او مطرح شد. بنکمن فرید نسبت به این اتهامات اظهار بی‌گناهی کرد.

به گفته کریستین اوردل، یکی از وکلای سم بنکمن فرید، بسته به حجم موارد جمع‌آوری شده و زمان آن، ممکن است درخواست تعویق دادگاه، که در حال حاضر برای ۲ اکتبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، ضروری باشد.

بنکمن فرید که با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری آزاد شد، هنوز در خانه پدر و مادرش در کالیفرنیا در بازداشت خانگی به سر می‌برد.

پس از اینکه مشخص شد بنکمن فرید از VPN برای دسترسی به اینترنت استفاده کرده است، شرایط وثیقه او تحت بررسی قرار گرفته بود.

 

تیم حقوقی FTX در ژانویه ۳۸ میلیون دلار صورتحساب دریافت کرد

وکلا و حسابدارانی که برای FTX کار می‌کنند، تنها در ماه ژانویه برای خدمات خود ۳۸ میلیون دلار هزینه کردند. طبق اسناد دادگاه، فاکتورها برای تیمی متشکل از صدها وکیل، مشاور، حقوقدان و حسابدار است.

مدیران FTX شرکت حقوقی سالیوان و کرامول را پس از صدور صورتحسابی برای ۱۴۵۶۹ ساعت کار به مبلغ ۱۶/۸ میلیون دلار در ژانویه به عنوان وکیل در اختیار گرفتند.

در نهایت، FTX این هفته از مدیر صندوق ارزهای دیجیتال Grayscale شکایت کرد تا ۹ میلیارد دلار از سپرده بیت کوین و اتریوم خود را باز کند.

باید منتظر بود که نتیجه این محاکمه چه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا