اخباراخبار بلاک‌چینخبر فوری

افزایش ۲۳ درصدی قیمت توکن اینترنت کامپیوتر (ICP)

اینترنت کامپیوتر (ICP) بیش از پیش در مرکز توجه

 

اینترنت کامپیوتر (ICP) یک رمزارز یا توکن دیجیتالی است که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد برنامه، وب‌سایت و سایر خدمات مبتنی بر وب را ایجاد کنند. این رمزارز توسط بنیاد دفینیتی (Dfinity) ایجاد شده است.

اینترنت کامپیوتر (ICP) در حوزه ارزهای دیجیتال به خاطر افزایش قیمت گسترده آن در مرکز توجه قرار گرفته است. این توکن از روز جمعه تا کنون ۲۳ درصد افزایش داشته است. تنها در آخر هفته ۸ درصد دیگر رشد کرد و این موضوع باعث شد عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی که ثابت مانده بودند داشته باشد. قیمت فعلی این توکن ۶/۵۰ دلار است که نشان‌دهنده یک دوره قوی در چند روز گذشته است.

چارت قیمت هفتگی اینترنت کامپیوتر (ICP)
چارت قیمت هفتگی اینترنت کامپیوتر (ICP) – منبع: CoinMarketCap

با این حال، آنچه اهمیت دارد میزان تسلط اجتماعی بالایی است که اینترنت کامپیوتر (ICP) از خود نشان داده است. طبق گزارش‌های Santiment، که یک پورتال برجسته اطلاعاتی در زمینه ارزهای دیجیتال است، بحث در مورد اینترنت کامپیوتر (ICP) به نقطه عطف خود رسیده و از زمان دومین ماه انتشار عمومی خود به بالاترین حد خود رسیده است. 

چه آینده‌ای در انتظار اینترنت کامپیوتر (ICP) است؟

نمی‌توان با قطعیت دلایل رشد چشمگیر اینترنت کامپیوتر (ICP) را نام برد. چرا که پروژه این رمزارز، با وجود پتانسیل بالایی که از منظر فناوری نشان می‌دهد، در زمان راه‌اندازی خود ضعف‌هایی داشت که نباید آنها را نادیده گرفت. به یاد داشته باشید زمانی که این توکن وارد پلتفرم‌های ارز دیجیتال شد، قیمت آن تا ۳۰۰۰ دلار رسید، اما پس از دو ماه به ۲۷ دلار کاهش یافت. 

با نگاهی به برنامه‌های این شرکت در آسیا می‌توانیم دلایل بنیادی ساده‌تری را برای چنین تغییراتی پیرامون این پروژه در نظر بگیریم؛ چند هفته قبل، دومینیک ویلیامز، بنیانگذار Difinity اعلام کرد که همکاری اینترنت کامپیوتر (ICP) با آسیا شکل گرفته و به طور ویژه، برنامه‌هایی برای ایجاد یک مرکز اینترنت کامپیوتر در هنگ کنگ اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا