اخبار بین الملل

یک زوج به کمک بیت کوین توانستند تشکیل خانواده دهند!

آقای نودل فردی فعال در بازار ارز های دیجیتال مستقر در لندن، با سرمایه گذاری در بیت کوین, از سودی که از فروش بیت کوین هایش بدست آورد توانست از عهده هزینه های عمل IVF (لقاح مصنوعی) بر آید و تشکیل خانواده دهد.

عمل IVF بسیار هزینه بر بوده و بیشترین شانس موفقیت آن حدود 38درصد میباشد که خوشبختانه سودحاصل از خرید و نگه داری بیت کوین، بودجه لازم جهت تشکیل خانواده را به نودل میرساند.

نودل که برای اولین بار در باشگاه ورزشی حین تمرین در سال 2012 با بیت کوین آشنا شد، متقاعد شد که تعداد 7 بیت کوین را با قیمت 57 دلار خریداری کند که در نهایت با فروش آن موفق شد به جای وام گرفتن، با تبدیل بیش از 70000 دلار بیت کوین به ارز های فیات، هزینه های درمان همسرش را بپردازد.

نودل که از همان لحظه آشنایی با بیت کوین شروع به آموزش دیدن و سرمایه گذاری در بیت کوین کرده بود حتی همسرش را نیز که از سال 2008 با او بوده است را متقاعد میسازد تا مقداری از پول عروسی خود را در ارز های دیجیتال به خصوص بیت کوین سرمایه گذاری کند دریغ از آن که بدانند همین سرمایه گذاری شروع ساخت یک اتفاق خوب در زندگی آنان میشود.

با وجود ریسک بالای عمل IVF خانواده نودل به لطف سود حاصل از سرمایه گذاری در بیت کوین خود امروزه صاحب دو فرزند داشته میباشند. همچنین نودل اعلام کرده که از تصمیم خود برای فروش بیت کوین برای تشکیل خانواده پشیمان نیست و این موضوع را توانایی تصمیم گیری آگاهانه مالی میداند.

با وجود این که برای بسیاری از افراد، تصمیم گیری بین نگهداری بیت کوین یا استفاده از آن برای اهداف خاص می تواند دشوار باشد، دلیل نودل برای انتخاب گزینه فروش کاملا واضح بود و او این فرصت را مدیون سرمایه گذاری در بیت کوین میداند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا